Nieuwe Portishead

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Er komt een nieuwe Portishead!

En wie nog tijd heeft kan de band de 19e al gaan zien.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Monday, 24 January 2005 15:41 (twenty-one years ago)

Hoezo de 19e? Februari?

Ik ben wel benieuwd. Het kan best wel weer een geweldige plaat worden, alhoewel ik me niet kan voorstellen dat het qua impact vergelijkbaar zal zijn met Dummy, eigenlijk een van de beste platen ooit.

herman nijhuis (herman), Monday, 24 January 2005 15:58 (twenty-one years ago)

*scrollt ook even naar boven op die pagina*

Martijn Grooten (martijng), Monday, 24 January 2005 17:11 (twenty-one years ago)

Kijk dan komt nu alreeds 1 van mijn beste wensen voor 2005 uit!

fc harnas (harnas), Tuesday, 25 January 2005 07:46 (twenty-one years ago)

Wow! Ik ben echt heel erg benieuwd. Benieuwd of ik het net zo stoer vindt als "vroeger" :)

vooj (vooj), Tuesday, 25 January 2005 11:41 (twenty-one years ago)

Welkom, Vooj ;-)

Hotel Lives (Hotel Lives), Wednesday, 26 January 2005 18:00 (twenty-one years ago)

what elvis said.

Ludo (Ludo), Wednesday, 26 January 2005 19:46 (twenty-one years ago)

three years pass...

The thread for Portishead "Third"

HI DERE, Thursday, 1 May 2008 20:32 (eighteen years ago)

Wilde net gaan informeren waar die beloofde trio-recensie blijft...

willem, Thursday, 1 May 2008 20:34 (eighteen years ago)

Ik heb al een bijdrage door de molen zien gaan...geduld. ;)

OMC, Friday, 2 May 2008 06:30 (eighteen years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.