Radiohead in den lande

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Heugelijk nieuws:

Dinsdag 9 en woensdag 10 mei geeft Radiohead een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Deze concerten zijn de eerste gelegenheid voor de fans om een aantal van de nieuwe nummers van de Britse band te horen. De voorverkoop voor deze concerten begint zaterdag aanstaande om 10.00 uur.

Norbert Pek (Norbert Pek), Tuesday, 21 March 2006 13:31 (twenty years ago)

*zoekt slaapzak*

George (Baviaan), Tuesday, 21 March 2006 13:41 (twenty years ago)

*zoekt goedkope lening*

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Tuesday, 21 March 2006 13:48 (twenty years ago)

*maakt andere plannen voor 9 en 10 mei*

central scrutinizer (central), Tuesday, 21 March 2006 13:55 (twenty years ago)

*bedenkt een reden om niet in een rij te hoeven staan*

rizzx (rizzx), Tuesday, 21 March 2006 14:08 (twenty years ago)

*doet de tip op online kaartjes te kopen aan de hand*

marieke (marieke), Tuesday, 21 March 2006 14:18 (twenty years ago)

*niest, en ziet Zwagerman op de gastenlijst staan*

Gard Sivik (gard), Tuesday, 21 March 2006 14:20 (twenty years ago)

*voorprogramma Willy Mason*
*kaartje kost 42,50 excl servicekosten*

Norbert Pek (Norbert Pek), Tuesday, 21 March 2006 14:21 (twenty years ago)

*spaart weer mooi 46 euro uit*

naranjito (Koens), Tuesday, 21 March 2006 14:23 (twenty years ago)

willy mason? wiesda?

rizzx (rizzx), Tuesday, 21 March 2006 14:25 (twenty years ago)

*heeft al iemand geregeld die voor hem kaartjes gaat halen*

Hiram (hiram), Tuesday, 21 March 2006 14:26 (twenty years ago)

*schudt hoofd*

Anniejugend (jeroen), Tuesday, 21 March 2006 15:07 (twenty years ago)

Willy Mason: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=21530580

JoB (JoB), Tuesday, 21 March 2006 15:14 (twenty years ago)

Radiohead? Wiesda?

ragruijters (reinier gruijters), Tuesday, 21 March 2006 16:06 (twenty years ago)

Die mennekes voan Creep

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Tuesday, 21 March 2006 16:34 (twenty years ago)

Oh ja, de Hollies.

central scrutinizer (central), Tuesday, 21 March 2006 16:46 (twenty years ago)


Wat een hoop geld.

Jon V (Jon V), Tuesday, 21 March 2006 16:50 (twenty years ago)

>>>Die mennekes voan Creep

Nee, dat liedje van Talking Heads...

Hotel Lives (Hotel Lives), Tuesday, 21 March 2006 17:43 (twenty years ago)

ik betaal alleen 42,50 ex service kosten voor de beatles

en servicekosten is een gotspe. welke service?

*koelt alweer af*

andre schaminee (andre), Tuesday, 21 March 2006 19:01 (twenty years ago)

*vind Radiohead live bedroevend slecht*

of

*gaat liever voor dat geld bij de Thai eten*

arnout (arnout), Tuesday, 21 March 2006 20:18 (twenty years ago)

*vraagt zich af of ze weer live radio 1 samplen.

Ludo (Ludo), Tuesday, 21 March 2006 20:51 (twenty years ago)

*als ze maar geen nummers van hail to the thief spelen.

Ludo (Ludo), Tuesday, 21 March 2006 20:52 (twenty years ago)

*denkt erover om zaterdag in de rij te gaan liggen voor Guns N' Roses in Goffertpark, met Alice in Chains, StoneSour en Bloodsimple*

Guuz H (Guuz H), Wednesday, 22 March 2006 10:59 (twenty years ago)

*nijmegen, waar ligt dat?

ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 22 March 2006 12:04 (twenty years ago)

*wil best in de rij gaan liggen voor de Thai*

Marky (Punkie), Wednesday, 22 March 2006 12:46 (twenty years ago)


*gaat niet maar rekent erop dat er een aantal brave subjecto's zullen staan met hun mic-stands :P

Jon V (Jon V), Thursday, 23 March 2006 08:54 (twenty years ago)

je kon al sinds gisteren bestellen via radiohead.com , zo kan je zaterdag uitslapen en hoef je niet in de rij tussen Gn'R / Andrea Boccelli fans te staan. :)

Er zijn via die weg nog steeds tickets , bij 4 stuks (maximaal per persoon) betaal je omgerekend 48.80 euro per kaartje inclusief alle administratie- en verzendkosten. (Moet worden opgestuurd uit Engeland.)
Online via ticketservice zal qua prijs niets uitmaken, bij het postkantoor ben je zaterdag 2 euro per kaartje goedkoper uit.

Hans (Hans), Thursday, 23 March 2006 17:42 (twenty years ago)


Beide data binnen enkele minuten uitverkocht, las ik ergens.

Jon V (Jon V), Saturday, 25 March 2006 17:47 (twenty years ago)

en worden nu voor 70 euro per kaartje aangeboden op marktplaats, kan niemand hier wat aan doen?!

hitmeister (hitmeister), Monday, 27 March 2006 07:44 (twenty years ago)

Als je zwarte markt verkopers op marktplaats wil treiteren, zorg je toch dat je allerlei hotmail-alliasjes aanmaakt, en die allemaal tegen elkaar op laten bieden, en uiteindelijk zelf het hoogste bod uitbrengen, en het eennahoogste bod, enz. Daarna natuurlijk nooit meer iets van je laten horen :)

Marky (Punkie), Monday, 27 March 2006 08:27 (twenty years ago)

Als je zwarte markt verkopers op marktplaats wil treiteren, zorg je toch dat je allerlei hotmail-alliasjes aanmaakt, en die allemaal tegen elkaar op laten bieden, en uiteindelijk zelf het hoogste bod uitbrengen, en het eennahoogste bod, enz. Daarna natuurlijk nooit meer iets van je laten horen :)

[beavis and butthead-mode] heh heh heh heh [/beavis and butthead-mode]

ragruijters (reinier gruijters), Monday, 27 March 2006 14:27 (twenty years ago)

haha ja zoiets heb ik ook een keertje gedaan. Dat is leuk!

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Monday, 27 March 2006 16:38 (twenty years ago)

one month passes...
enn?
Wat vonden we ervan? Vandaag liepen er vast wel een aantal subjes rond. Ik vind het nieuwe spul wel aardig klinken behalve die ene ballad wat een vreemde greep. maargoed ik ga maareensslapen

Jon V (Jon V), Tuesday, 9 May 2006 22:05 (twenty years ago)

Indrukwekkend om weer te zien wat voor intelligente band het is: zoveel ideeen die kloppen (de extra trommels!) en dat nieuwe album gaat heelheel goed worden gezien het veelbelovende nieuwe materiaal. Bevlieging van de band liet soms te wensen over, het was te zien dat de band net weer begonnen was. Maar dan spelen ze weer een Paranoid Android, You and Whose Army (met de loensende Thom Yorke die van dichtbij wordt gefilmd en geprojecteerd met een geweldige layer), Street Spirit of Just te spelen en je weet weer waarom deze band bij de top hoort.

Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 10 May 2006 05:50 (twenty years ago)


Ja, wel opvallend veel (grote) fouten inderdaad. Meneer Greenwood vooral. Maar ik vond het heel goed.

Het nieuwe album valt of staat wat mij betreft bij de productie. HTTT was ook goed, maar het klonk meer als een verzameling liedjes dan een mooi samenhangend geheel[/cliché mening].

Jon V (Jon V), Wednesday, 10 May 2006 08:25 (twenty years ago)

bedoel je niet bevlogenheid Norbert? ;-)

Ik ga vanavond. Hopelijk nog een keer You And Whose Army.

freaky_style (freaky style), Wednesday, 10 May 2006 08:29 (twenty years ago)

HTTT was ook goed, maar het klonk meer als een verzameling liedjes

Klopt. Meteen de RH-plaat die het minste indruk heeft gemaakt. Al was 2+2=5 toch een absoluut hoogtepunt.

bedoel je niet bevlogenheid

Ik moet langer slapen :-)

Hopelijk nog een keer You And Whose Army

Ga er maar wel van uit: dat visuele past te goed bij het nummer om het te laten liggen.

Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 10 May 2006 08:34 (twenty years ago)

RADIOHEAD VANAVOND AFGELAST

Als gevolg van een onverwacht sterfgeval in de familie, is het concert dat Radiohead vanavond zou geven in Amsterdam afgelast. Het concert zal verplaatst worden naar maandag 28 augustus. In een officieel statement zegt de band: “Due to an unexpected & sudden family bereavement we are unable to do the show tonight in Amsterdam. We have rescheduled it for Monday August 28th. We are extremely sorry to cause such inconvenience & disappointment, & are especially sorry to those who travelled far.”.

Reeds gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum. Bij verhindering op de nieuwe datum kunnen tickets tot uiterlijk 11 juni 2006 worden ingeleverd bij de bekende voorverkoopadressen. Mensen in het bezit van een TicketFast toegangsbewijs krijgen per email de mogelijkheid tot terugstorting.

Guuz H (Guuz H), Wednesday, 10 May 2006 09:26 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.