Week 12

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Ook de Subs zijn helemaal voor het afschaffen van artikel 1. Gelijkheid voor de wet moet niet gelden voor hen zonder smaak in het algemeen en Joost Z. in het bijzonder. Wat willen we er voor in de plaats? Lijstjes natuurlijk!

Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 21 March 2006 22:16 (twenty years ago)

Ik geniet erg van TVoranje. Mieke die zingt over haar weggelopen man in een decor met neushoorns en een straf windje en galmende techno over een man die radeloos is als een ongetemde leeuw. :D

Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 08:39 (twenty years ago)

Je hebt ook TV Home, pardon, TV Digitaal van @Home? Op onze redactie willen we niet anders meer op vrijdagmiddag.

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 22 March 2006 08:58 (twenty years ago)

*Soulseek Galore (veel binnenhalen, nergens aan toe komen)
*The Eagles - Hotel California
*Kate Bush - Aerial
*Les Triplettes De Belleville
*The Three Burials of Melquiades Estrada
*Transamerica
*11:14

Ludo (Ludo), Wednesday, 22 March 2006 09:03 (twenty years ago)

Is tv oranje dat kanaal met een oranje kroon in de hoek.. (Waarschijnlijk wel). Ben er een aantal keren langs gezapt. Een verrijking voor de Nederlandse cultuur.

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Wednesday, 22 March 2006 09:05 (twenty years ago)

De website meldt:
"Eric Dikeb in de sneeuw, Huub Hangop in het Holland Clip Festival en naar de zon met artiesten."

Nu al onmisbaar, inderdaad!

naranjito (Koens), Wednesday, 22 March 2006 09:08 (twenty years ago)

"Een verrijking voor de Nederlandse cultuur"

zeg, Daisy, meen je dat nou gewoon echt of bedoel je eigenlijk :

"Geen verrijking voor de Nederlandse cultuur"

Waarom toch altijd nog steeds die omgedraaide
(ironische?) vorm.
Moeten we daar niet eens van af? Het maakt alles zo
eeehh...laffig. zo slap.

Maar misschien meende je het wel gewoon eerlijk.
In welk geval oprechte excuses. ( zonder ironie)


Gard Sivik (gard), Wednesday, 22 March 2006 09:20 (twenty years ago)

"Nu al onmisbaar, inderdaad!"

laat maar zitten ook.

Gard Sivik (gard), Wednesday, 22 March 2006 09:22 (twenty years ago)

En natuurlijk SJU jazzfestival! Eerst balkan jazz van de vier leden van Matt Darriau's Paradox Trio. Aangekondigd als een klezmerfestijn door mevrouw Vingerhoeds maar dat viel nogal mee. Vooral veel Turks en Macedonisch, wat Bulgaars en nog iets Afrikaans (welja, een heel continent). En dat alles door de NY Downtown filter. Erg leuk en Shepik stal de show op z'n prachtige oude Gretsch.

Bobby Previte's Coalition Of The Willing, kanonne! Wat een power! Dat Hammond met z'n Leslieboxen! Wat een smerigheid, heerlijk. Charlie Hunter gewoon op een Telecaster, smerig en rechttoe rechtaan vet grooven en Bernstein daar galmend overheen tetteren met z'n koddige minitrombone. Een sound die deed denken aan rauwe blaxploitation die soms ineens Scelsi- of Reichachtige regionen verkende.

Later dat weekend naar het Dukat Ensemble uit Albanië. Da's niet het meest comfortabele land van Europa en dat hoor je. Huilerige zanglijnen over primordiale grondtonen. Een van de meest pure tradities in Europa. Hoewel ik na drie nummers dacht: gaat dit wel boeien voor de volle duur van het optreden was de 'drone' hypnotiserend genoeg. Het is sterk verhalende muziek en als je de taal niet machtig bent mis je toch iets. Uiteindelijk een zeer indringend en fascinerend optreden. Als Haino en Worrell nee zeggen tegen Sunn heb ik nog wel een ideetje.

Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 09:42 (twenty years ago)

Ik vind in het kader van Gert Wilders die zo begaan is met 'onze cultuur' het erg grappig te zien wat 'onze cultuur' dan behelst. Ik hoop dat Gertje het 24-7 pompt.

En ja, volslagen onzin in krom rijm gegoten in lelijk metrum vind ik grappig. Ik kan niet zeggen dat het technonummer me koud liet, het was tenslotte power metal op een technobeat a la E-Type, maar die tekst was zo'n derderangs (!) Veldhuis & Kemper niveau dat ik dat grappig vond ja.

En ik ben geïnteresseerd in alle vormen van volksmuziek, dus dit vind ik ook in dat kader passen en wel degelijk een verrijking. Het blijft vreemd dat de Nederlandse media deze hele tak gewoon negeren, muv misschien de Tros, maar die ook maar met mate.

Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 09:59 (twenty years ago)

Ik heb het trouwens tijdelijk van Casema, gewoon op de kabel.

Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 10:02 (twenty years ago)

>>>Mieke die zingt over haar weggelopen man in een decor met neushoorns en een straf windje en galmende techno over een man die radeloos is als een ongetemde leeuw.

Hmm..onderwerpgewijs klinkt het meer als mijn baan! Verder, waar gáát dit over? Hoe lang bestaat dit al? Het is helemaal langs mij heen gegaan!

@Gard>> Zeg eens iets aardigs for a change! Het zal misschien een beetje onwennig zijn aan het begin, maar op den duur wordt het best wel leuk om te doen...

Hotel Lives (Hotel Lives), Wednesday, 22 March 2006 10:14 (twenty years ago)

Nou Gard je wordt op je wenken bediend want ik ga er even ironieloos wat uitgooien: IK KAN NIET GELOVEN DAT IK CHARLIE HUNTER MET PREVITE HEB GEMIST! IK KAN NIET GELOVEN DAT IK CHARLIE HUNTER MET PREVITE HEB GEMIST! IK KAN NIET GELOVEN DAT IK CHARLIE HUNTER MET PREVITE HEB GEMIST! IK KAN NIET GELOVEN DAT IK CHARLIE HUNTER MET PREVITE HEB GEMIST! IK KAN NIET GELOVEN DAT IK CHARLIE HUNTER MET PREVITE HEB GEMIST!
(hee en ik bedoel dus niet dat ik het wel kan geloven. snif.)

central scrutinizer (central), Wednesday, 22 March 2006 10:31 (twenty years ago)

Gard, ik was sarcastisch. Maar ik geloof best dat veel mensen er blij mee zijn. Er wordt wel eens geklaagd dat er geen nederlandstalige muziek op de radio mee wordt gedraaid (wel Blof, maar geen Bauer) en ja de Tros zendt ook niet 24 per dag uit dus dan is deze zender wel een uitvinding.

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Wednesday, 22 March 2006 10:50 (twenty years ago)

Ik weet niet of het je gerust stelt, maar Hunter speelde een zeer dienende rol. ;)

Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 11:02 (twenty years ago)

En ook ik kan niet geloven dat CS Charlie Hunter met Previte heeft gemist.
(serieus)

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 22 March 2006 11:11 (twenty years ago)

:"-I echt waar, Martijn?

central scrutinizer (central), Wednesday, 22 March 2006 11:23 (twenty years ago)

Ik mocht dan wel de indruk wekken dat we het op het werk alleen maar uit ironie kijken, maar ik heb wel degelijk bewondering voor de artiesten op TV Oranje. Die mensen leven pas echt voor hun muziek. drie, vier avonden in de week het land door om mensen blij te maken - soms zelfs twee optredens per avond. En dan vaak ook nog een 'gewone' baan ernaast. Een doorsnee pretentieus Randstadrockbandje kan daar een flinke punt aan zuigen.

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 22 March 2006 11:53 (twenty years ago)

Die hebben het drie, vier avonden in de week veel te druk met hun MySpace.

naranjito (Koens), Wednesday, 22 March 2006 11:59 (twenty years ago)

TV Oranje zendt ook Spinvis uit. Eerlijk waar! Zelf gezien. Zou Nieuwegein ook TV Oranje hebben?

ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 22 March 2006 12:06 (twenty years ago)

Waar komt toch die enorme afgunst van de plattelanders tegen de Randstad vandaan? Wat hebben we jullie ooit misdaan?

oratonastick (oratonastick), Wednesday, 22 March 2006 12:08 (twenty years ago)

Zou Nieuwegein ook TV Oranje hebben?

Eh, ja dus. :)

Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 12:57 (twenty years ago)

Veel van die artiesten van tv oranje komen uit de randstad en ik krijg op myspace ontelbaar veel friend requests uit alle hoeken van nederland.

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Wednesday, 22 March 2006 13:06 (twenty years ago)

"@Gard>> Zeg eens iets aardigs for a change!"

Maar ik bedoel het ook helemaal niet onaardig.
Ik wilde maar zeggen,sarcasme verliest alle kracht als
het met lepels vol in alle gerechten is verwerkt.
Dat is alles. Voor de rest hou ik van iedereen
alleen niet zo van kleine honden.

Ik kijk ook graag naar TV-Oranje. Moet ook wel vaak lachen
natuurlijk, maar Daisy heeft gelijk. Je doet er heel veel mensen een
groot plezier mee.En het is bovendien op een of ander wijze veel
meer underground-tv dan de vpro ooit zou durven maken.

Gard Sivik (gard), Wednesday, 22 March 2006 13:13 (twenty years ago)

Waar komt toch die enorme afgunst van de plattelanders tegen de Randstad vandaan? Wat hebben we jullie ooit misdaan?

Hier geen afgunst hoor.

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 22 March 2006 13:23 (twenty years ago)


Ik zag laatst een clip van Wesley, waarin hij zinnen die
eindigden op inkoppers als "lopen" en "ogen" zelfs niet liet
rijmen. Benieuwd hoe lang hij aan zijn teksten zit.

Jon V (Jon V), Wednesday, 22 March 2006 14:18 (twenty years ago)

Schokkend nieuws!

Franz Ferdinand Frontman Shot By Gavrilo Princip Bassist

GLASGOW, SCOTLAND—Lead singer and guitarist for pop band Franz Ferdinand, Alexander Kapranos, is in critical condition today after being shot by a man identified as the bassist for rock group Gavrilo Princip.

http://www.theonion.com/content/node/46458

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 22 March 2006 14:52 (twenty years ago)

Gavrilo_Princip

Vido Liber (Vido), Wednesday, 22 March 2006 15:23 (twenty years ago)

Naast de Decemberists en the Libertines, genoemd in het artikel van the Onion, verdenk ik ook de the Russian Futurists. Die vonden zo'n oorlog wel mooi.

ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 22 March 2006 15:32 (twenty years ago)

The Police is ook gealarmeerd.

Jim Pacobs (Jim Pacobs), Wednesday, 22 March 2006 15:35 (twenty years ago)

Nu maar hopen dat Die Ärtze nog iets kunnen doen!

Ionica (Ionica), Wednesday, 22 March 2006 15:44 (twenty years ago)

Of de Artsen!

ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 22 March 2006 15:46 (twenty years ago)

Anders kunnen de Gravediggaz weer aan de slag, he...

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 22 March 2006 15:48 (twenty years ago)

Nou ja, hebben de Carpenters ook weer eens een klusje.

naranjito (Koens), Wednesday, 22 March 2006 16:10 (twenty years ago)

En anders moet hij in het reine komen met Deus.

Omar (Omar), Wednesday, 22 March 2006 16:25 (twenty years ago)

Ik hoop dat The Cure snel komt..........

Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Wednesday, 22 March 2006 16:41 (twenty years ago)


Mja tijd voor dokter. Ik heb goede dingen gehoord over ene Dre..

Jon V (Jon V), Wednesday, 22 March 2006 18:42 (twenty years ago)

Martijn B., SJU Jazz idd.
Op www.jazzenzo.nl een leuk stuk over Bobby Previte. Verder: sterke Tzadik releases van Paul Shapiro's It's in the Twilight (met Steven Bernstein, neigt wel naar Sex Mob ook), stond zelfs in de Volkskrant gerecenseerd. Zorn's Filmworks 18 is erg mooi (neigt naar Yann Tiersen, net als op Invitation to a Suicide), klezmer-blues door Antony Coleman opgenomen in een synagoge in Polen en heruitgaven van het Tony Oxley trio (met Gavin Bryars en Derek Bailey) en een mooie Stille Nacht-bewerking van Zorn en Ned Rothenberg op The Moat Recordings.

Zorn staat ook weer op North Sea dit jaar met Masada. NO TV staat op de website, betekent dat er wel fotografen mogen komen?

http://www.erjn.it/saudades/concerts.htm

Eric van Rees (vanrees), Wednesday, 22 March 2006 19:10 (twenty years ago)

"want zoals vaker wordt de vroege, trouwe koper keihard in zijn of haar hol genaaid (ik noem een aantal Talking Heads en Sonic Youth heruitgaven; gek joh dat mensen steeds meer downloaden)."

uh JW: De vroege trouwe koper heeft al 24 jaar van het debuut van SY kunnen genieten! niet te somber!

andre schaminee (andre), Wednesday, 22 March 2006 19:25 (twenty years ago)

Ja man, toen was ik zes! Dat waren nog eens andere tijden dan nu met K3...

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 22 March 2006 21:43 (twenty years ago)

Week 12: Filles Sourires galore!

Jane Birkin - Fictions (EMi) Het über-zuchtmeisje wordt begeleidt door Gonzales, Jamie Lidell, Johnny Marr en Mocky, en zingt nummers van Kate Bush, Dominique A, Magic Numbers, Rufus Wainwright en Neil Young. Kan dat nog fout? Natuurlijk niet.

Camille - Live Au Trianon (EMi) Een van de meest getalenteerde en bijzondere zangeressen van Frankrijk laat horen dat ze live, in kleine bezetting (bas, percussie, stem) minstens zo bijzonder kan klinken als in de studio. Sfeervol, intiem, roerend, feestelijk en onomatopeeërig.

Emily Loizeau - L'Autre Bout du Monde (Fargo) Een plaat die Jan-Willem B. nu, tout de suite, maintenant, moet bestellen/neerhalen. En eigenlijk alle liefhebbers van Franse zuchtmeisjes. Met hulp van Andrew Bird en Franck Monnet maakte Loizeau een caberetekse, piano-aangedreven zwijmelplaat met teksten in Frans en Engels.

GzZz (Gzz), Wednesday, 22 March 2006 22:02 (twenty years ago)

Emily Loizeau besteld! :-))

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Wednesday, 22 March 2006 22:20 (twenty years ago)

enne hoe was Pink?

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Wednesday, 22 March 2006 22:22 (twenty years ago)

Slecht geluid, aardige show. Net als bij Kelly Clarkson viel me ineens op hoe hairmetalerig Pink eigenlijk is: Heart was een associatie die meer mensen hadden. Voorspelde Martijn tH niet al eerder de wederopstanding van AOR?

GzZz (Gzz), Wednesday, 22 March 2006 22:50 (twenty years ago)

Ashlee Simpson kan je daar ook nog bijvoegen.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Thursday, 23 March 2006 08:06 (twenty years ago)

het grote verschil met de ouwe hairmetal is natuurlijk dat er nu aantrekkelijke vrouwmensen aan het front staan, en niet mannelijke poedelrockers met koffers vol onplofte met föhns.

bas (bas), Thursday, 23 March 2006 08:08 (twenty years ago)

:-) dankzij een tip van Eric zie ik Previte & Hunter zaterdag in het BIMhuis.

central scrutinizer (central), Thursday, 23 March 2006 09:08 (twenty years ago)

Zo'n hekel heeft Zorn aan NSJ dat ie er elk jaar staat. Als ie z'n tarief nou eens iets omlaag zou doen dat gewone jazzhonken het ook kunnen betalen kom ik misschien ook weer eens kijken.

Martijn Busink (twIXta), Thursday, 23 March 2006 15:15 (twenty years ago)

En veel plezier bij Previte, CS. :)

Martijn Busink (twIXta), Thursday, 23 March 2006 15:16 (twenty years ago)

Iemand nog naar Spinvis/Vinkenoog, straks?

Anniejugend (jeroen), Thursday, 23 March 2006 19:57 (twenty years ago)

Ik twijfel nog, ga jij wel?

Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Thursday, 23 March 2006 20:12 (twenty years ago)

Ben geweest. Eerst al in de (lange) rij gestaan door alwéér een stroomstoring in de binnenstad, eenmaal binnen erg druk (uitverkocht?). Voorprogramma Dahlia schouderophalend aangezien, Spinvis + Vinkenoog was de moeite waard, vooral de laatste. Vinkenoog is een baas. Wel jammer van het wollige geluid, de giechelig meezingende meisjes en wáárom sta ik altijd in het hoekje met de hardop pratende klootzakken - en dan ook nog middenin de bierroute? Verder niks te klagen hoor, leuke avond gehad.
Wel fijne plaatjes van baas Rasmijn. Lekker binnenkomen met Broken Social Scene.

Anniejugend (jeroen), Friday, 24 March 2006 08:57 (twenty years ago)

Je had ook gewoon gisteren naar Enablers kunnen gaan in DB's!!!

Hotel Lives (Hotel Lives), Friday, 24 March 2006 10:09 (twenty years ago)

Of naar The Darkness in de Bierhal! (Optreden fantastisch, meest ongezond uitziende publiek dat ik in tijden heb gezien. Of Darkness cd's subliminale boodschappen ter promotie van junkfood bevatten.)

Martijn ter Haar (wmterhaar), Friday, 24 March 2006 10:13 (twenty years ago)

Voorprogramma Dahlia schouderophalend aangezien

Zooo, wat was dat slecht! Totaal oninteressante electropop gebracht door een totaal oninteressante vrouw die in een vorig leven professioneel paaldanseres geweest moet zijn. Ik stond welhaast met mijn neus tussen haar borsten maar zelfs dan is er nog weinig aan. Totaal het verkeerde publiek ook. Een muzikale striptease act als voorprogramma van het meest burgelijke gebeuren van de maand (Paulusma niet meegerekend): Spinvis in de boekenweek. Dat was dan op zichzelf weer geniaal natuurlijk. Lef hebben ze wel.
Ik geloof trouwens niet dat het helemaal uitverkocht was maar misschien kwam dat door die stroomstoring.

Hielke (Hielke), Friday, 24 March 2006 10:57 (twenty years ago)

Het album 'Ja!' van Spinvis + Vinkenoog staat in de luisterpaal.

Anniejugend (jeroen), Friday, 24 March 2006 11:24 (twenty years ago)

Dahlia Schweitzer lebt seit zwei Jahren in Berlin - als Fotografin, Schriftstellerin, Partyveranstalterin, Elektropunk-Diva und Ex-Callgirl.

Ah, dat verklaart natuurlijk het een en ander.

Hielke (Hielke), Saturday, 25 March 2006 13:24 (twenty years ago)

Ah, dat verklaart natuurlijk het een en ander.

Je bedoelt dat haar blijkbaar drukke leven een excuus is voor die oninteressante show?

Anniejugend (jeroen), Saturday, 25 March 2006 17:37 (twenty years ago)

Wel fijne plaatjes van baas Rasmijn.

2 keer Radiohead op 1 avond, dat hoort eigenlijk niet he!

freaky_style (freaky style), Saturday, 25 March 2006 17:51 (twenty years ago)

Je bedoelt dat haar blijkbaar drukke leven een excuus is voor die oninteressante show?

Totaal oninteressante electropop gebracht door een totaal oninteressante vrouw die in een vorig leven professioneel paaldanseres callgirl geweest moet zijn.

Hielke (Hielke), Saturday, 25 March 2006 18:31 (twenty years ago)

2 keer Radiohead op 1 avond, dat hoort eigenlijk niet he!

Anderhalf keer - die tweede was een remix.

Anniejugend (jeroen), Sunday, 26 March 2006 10:53 (twenty years ago)

IK KAN NIET GELOVEN DAT IK TOCH... Hee zonder dollen, ik ben dus naar Previte etc geweest in het BIMhuis en heb genoten. Bernstein's free gepiep heb je op een gegeven moment wel gehoord, maar dat mocht de pret niet drukken. En de ik-weet-ook-niet-waar-hij-mee-bezig-is-koppen die Charlie Hunter trok tijdens Bernstein's onbegeleide solo's werkten enorm op de lachspieren. Een concert dat je kippevel EN de slappe lach bezorgt, da's een welbestede avond.

central scrutinizer (central), Monday, 27 March 2006 07:24 (twenty years ago)

Tip voor de mashup-liefhebbers: nieuw spul van de Kleptones!

http://www.kleptones.com/pages/downloads_24h.html

Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 07:28 (twenty years ago)

Oh, ook leuk: een Sound of Music-drinkspelletje! http://www.tomatopatch.com/som/index2.htm

Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 07:34 (twenty years ago)

I'm on a roll: Muziekjournalisten van Q Magazine hebben 'Thank You' van Duran Duran tot het 'slechtste album aller tijden' verkozen.
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF26032006_023

Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 07:56 (twenty years ago)

Hm, maar ze zetten 'Cyberpunk' van Billy Idol er ook in, terwijl daar in de vorm van 'Shock to the System' toch in ieder geval één leuke single op staat, wat meer is dan van heel veel platen gezegd kan worden.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Monday, 27 March 2006 08:23 (twenty years ago)

zie ook hier

Guuz H (Guuz H), Monday, 27 March 2006 08:29 (twenty years ago)

Hmja, met zo'n debiele tekst zou ik ook met ijsblokjes gaan gooien: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/648/b7a3e97c/index.html

Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 16:44 (twenty years ago)

Thank You is wel héél erg slecht, trouwens. Ik heb daar nog eens verplicht 2 of 3x naar moeten luisteren (Duran-fan op het werk). Tot het ook hem te gortig werd.

Spice Girls solo albums zijn i.h.a. matig tot slecht, maar die laatste van Emma was natuurlijk gewoon GOED.

Who the hell is die Sarpong??? Aquarium rules OK, yo!

naranjito (Koens), Monday, 27 March 2006 17:51 (twenty years ago)

Ik vond ook al dat Emma Bunton niet in dat lijstje hoorde. Maar inderdaad, 'Thank You' is rommel, laat dat nu voor eens en altijd duidelijk zijn...

Zo, nu ga ik eens de parkeerplaats achter mijn huis vorsen waar vanochtend om zeven uur een schietpartij was.

Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 18:22 (twenty years ago)

Anniejugend is straat! :)

Omar (Omar), Monday, 27 March 2006 18:27 (twenty years ago)

Jeweettoch :) Niets te zien trouwens. Ik had toch minstens roodwitte linten verwacht. Teleurstellend!

Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 19:07 (twenty years ago)

Meer Lange Frans: http://www.nu.nl/news/701545/50/Vechtpartij_Lange_Frans_trekt_honderdduizenden_kijkers.html

Anniejugend (jeroen), Tuesday, 28 March 2006 07:40 (twenty years ago)

Straat hoor. Had ie z'n armbandje om?

Martijn Busink (twIXta), Tuesday, 28 March 2006 08:59 (twenty years ago)

"Het land waar als je iemand op zijn bek slaat
Het filmpje de volgende dag op GeenStijl staat."

oratonastick (oratonastick), Tuesday, 28 March 2006 11:44 (twenty years ago)

Door alle ophef hoeft hij in elk geval één optreden minder te doen op Bevrijdingsdag. http://www.nu.nl/news/702190/61/Lange_Frans_niet_welkom_op_Bevrijdingspop.html

Anniejugend (jeroen), Tuesday, 28 March 2006 14:18 (twenty years ago)

en de jongen van het ijsblokje mag zeker gewoon wel komen he!?
;)

Ludo (Ludo), Tuesday, 28 March 2006 14:41 (twenty years ago)


Zo typisch voor nederhop dat vechtpartijen juist slecht zijn voor je reputatie ;)

Jon V (Jon V), Tuesday, 28 March 2006 15:17 (twenty years ago)

Giel Beelen bedankt uit eigen beweging voor het Bevrijdingsfestival. 'Succes met je fucking festival zonder mij', riep hij vanochtend in zijn programma. Nu roep ik dat al jáááren, maar goed. Overigens beklaagden Barend en Van Dorp zich ook al over de onverklaarbare uitslag van hun stelling van gisteravond: slechts een kwart van de kijkers vond de corrigerende tik van Fransje in orde. Tsja.

Giel: http://giel.vara.nl/detail.php?a_id=3369
BVD: http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/contentid=126817/dbid=4809/typeofpage=51230

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 29 March 2006 08:45 (twenty years ago)

Het goede nieuws houdt niet op! Na Lange Frans is Bevrijdingspop nu ook van Giel Beelen verlost! Die vindt namelijk dat nu arme Fransie zijn excuses heeft aangeboden, het daarmee klaar zou moeten zijn. Ik denk dat menig crimineel Giel graag als rechter zou zien!

x-post met Anniejugend.

oratonastick (oratonastick), Wednesday, 29 March 2006 08:48 (twenty years ago)

Nu nog een gefilmd matpartij binnen de VARA en een ontslagbrief van Giel en de vlag kan helemaal uit!

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 29 March 2006 09:05 (twenty years ago)

Eh, dat Beelen-verhaal stond toch ook al in je originele linkje, Anniejugend?

Dat is wel mooi, trouwens, dat zoiets positiefs kan voortkomen uit dit vreselijk ellendige incident!

naranjito (Koens), Wednesday, 29 March 2006 09:09 (twenty years ago)

Eh, dat Beelen-verhaal stond toch ook al in je originele linkje, Anniejugend?

Waarschijnlijk sinds de laatste wijziging (29 maart 2006 10:28).

oratonastick (oratonastick), Wednesday, 29 March 2006 09:13 (twenty years ago)

Aha. Ik sta gecorrigeerd.

naranjito (Koens), Wednesday, 29 March 2006 09:17 (twenty years ago)


Die Giel Beelen die heeft me toch een kloten zeg. Potjandorie.

Jon V (Jon V), Wednesday, 29 March 2006 17:02 (twenty years ago)

Giel en Frans: de nieuwe intelligentia van Nederland! Opinionleader en poeet! Giel! Lange Frans!

ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 29 March 2006 18:37 (twenty years ago)

intelligentsa
Was ik toch bijna de fout ingegaan... Het was dan wel geen ijsblokje, maar toch...

ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 29 March 2006 18:41 (twenty years ago)

intelligentsia

ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 29 March 2006 18:42 (twenty years ago)

zag net op de wereld draait door dat beelen vanochtend, in de uitzending, er een fles hoestdrank doorheen had gejaagd omdat-ie in de krant had gelezen dat je daar high van wordt. had het wellicht iets met het ander te maken?

(wat een intens lelijke zin trouwens: 'Ik heb aangekondigd dat ik, zoals ik traditiegetrouw normaal doe, dit jaar het bevrijdingsfestival in Haarlem niet zal presenteren.')

(jg) ((jg)), Wednesday, 29 March 2006 18:57 (twenty years ago)

'Ik heb aangekondigd dat ik, zoals ik traditiegetrouw normaal doe, dit jaar het bevrijdingsfestival in Haarlem niet zal presenteren.'

Traditiegetrouw in passend leigrijs kostuum met pet en armband.

Anniejugend (jeroen), Wednesday, 29 March 2006 20:08 (twenty years ago)

waar blijft week 13?

GzZz (Gzz), Thursday, 30 March 2006 15:56 (twenty years ago)

Bijgelovig?

Martijn Busink (twIXta), Thursday, 30 March 2006 16:44 (twenty years ago)

Week 13 boycot het Bevrijdingsfestival.

Anniejugend (jeroen), Thursday, 30 March 2006 18:30 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.