― Martijn ter Haar (wmterhaar), Tuesday, 21 March 2006 22:16 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 08:39 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Wednesday, 22 March 2006 08:58 (twenty years ago)
― Ludo (Ludo), Wednesday, 22 March 2006 09:03 (twenty years ago)
― Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Wednesday, 22 March 2006 09:05 (twenty years ago)
Nu al onmisbaar, inderdaad!
― naranjito (Koens), Wednesday, 22 March 2006 09:08 (twenty years ago)
zeg, Daisy, meen je dat nou gewoon echt of bedoel je eigenlijk :
"Geen verrijking voor de Nederlandse cultuur"
Waarom toch altijd nog steeds die omgedraaide (ironische?) vorm.Moeten we daar niet eens van af? Het maakt alles zoeeehh...laffig. zo slap.
Maar misschien meende je het wel gewoon eerlijk. In welk geval oprechte excuses. ( zonder ironie)
― Gard Sivik (gard), Wednesday, 22 March 2006 09:20 (twenty years ago)
laat maar zitten ook.
― Gard Sivik (gard), Wednesday, 22 March 2006 09:22 (twenty years ago)
Bobby Previte's Coalition Of The Willing, kanonne! Wat een power! Dat Hammond met z'n Leslieboxen! Wat een smerigheid, heerlijk. Charlie Hunter gewoon op een Telecaster, smerig en rechttoe rechtaan vet grooven en Bernstein daar galmend overheen tetteren met z'n koddige minitrombone. Een sound die deed denken aan rauwe blaxploitation die soms ineens Scelsi- of Reichachtige regionen verkende.
Later dat weekend naar het Dukat Ensemble uit Albanië. Da's niet het meest comfortabele land van Europa en dat hoor je. Huilerige zanglijnen over primordiale grondtonen. Een van de meest pure tradities in Europa. Hoewel ik na drie nummers dacht: gaat dit wel boeien voor de volle duur van het optreden was de 'drone' hypnotiserend genoeg. Het is sterk verhalende muziek en als je de taal niet machtig bent mis je toch iets. Uiteindelijk een zeer indringend en fascinerend optreden. Als Haino en Worrell nee zeggen tegen Sunn heb ik nog wel een ideetje.
― Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 09:42 (twenty years ago)
En ja, volslagen onzin in krom rijm gegoten in lelijk metrum vind ik grappig. Ik kan niet zeggen dat het technonummer me koud liet, het was tenslotte power metal op een technobeat a la E-Type, maar die tekst was zo'n derderangs (!) Veldhuis & Kemper niveau dat ik dat grappig vond ja.
En ik ben geïnteresseerd in alle vormen van volksmuziek, dus dit vind ik ook in dat kader passen en wel degelijk een verrijking. Het blijft vreemd dat de Nederlandse media deze hele tak gewoon negeren, muv misschien de Tros, maar die ook maar met mate.
― Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 09:59 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 10:02 (twenty years ago)
Hmm..onderwerpgewijs klinkt het meer als mijn baan! Verder, waar gáát dit over? Hoe lang bestaat dit al? Het is helemaal langs mij heen gegaan!
@Gard>> Zeg eens iets aardigs for a change! Het zal misschien een beetje onwennig zijn aan het begin, maar op den duur wordt het best wel leuk om te doen...
― Hotel Lives (Hotel Lives), Wednesday, 22 March 2006 10:14 (twenty years ago)
― central scrutinizer (central), Wednesday, 22 March 2006 10:31 (twenty years ago)
― Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Wednesday, 22 March 2006 10:50 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 11:02 (twenty years ago)
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 22 March 2006 11:11 (twenty years ago)
― central scrutinizer (central), Wednesday, 22 March 2006 11:23 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Wednesday, 22 March 2006 11:53 (twenty years ago)
― naranjito (Koens), Wednesday, 22 March 2006 11:59 (twenty years ago)
― ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 22 March 2006 12:06 (twenty years ago)
― oratonastick (oratonastick), Wednesday, 22 March 2006 12:08 (twenty years ago)
Eh, ja dus. :)
― Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 12:57 (twenty years ago)
― Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Wednesday, 22 March 2006 13:06 (twenty years ago)
Maar ik bedoel het ook helemaal niet onaardig.Ik wilde maar zeggen,sarcasme verliest alle kracht als het met lepels vol in alle gerechten is verwerkt. Dat is alles. Voor de rest hou ik van iedereen alleen niet zo van kleine honden.
Ik kijk ook graag naar TV-Oranje. Moet ook wel vaak lachennatuurlijk, maar Daisy heeft gelijk. Je doet er heel veel mensen eengroot plezier mee.En het is bovendien op een of ander wijze veelmeer underground-tv dan de vpro ooit zou durven maken.
― Gard Sivik (gard), Wednesday, 22 March 2006 13:13 (twenty years ago)
Hier geen afgunst hoor.
― Anniejugend (jeroen), Wednesday, 22 March 2006 13:23 (twenty years ago)
― Jon V (Jon V), Wednesday, 22 March 2006 14:18 (twenty years ago)
Franz Ferdinand Frontman Shot By Gavrilo Princip Bassist
GLASGOW, SCOTLAND—Lead singer and guitarist for pop band Franz Ferdinand, Alexander Kapranos, is in critical condition today after being shot by a man identified as the bassist for rock group Gavrilo Princip.
http://www.theonion.com/content/node/46458
― Anniejugend (jeroen), Wednesday, 22 March 2006 14:52 (twenty years ago)
― Vido Liber (Vido), Wednesday, 22 March 2006 15:23 (twenty years ago)
― ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 22 March 2006 15:32 (twenty years ago)
― Jim Pacobs (Jim Pacobs), Wednesday, 22 March 2006 15:35 (twenty years ago)
― Ionica (Ionica), Wednesday, 22 March 2006 15:44 (twenty years ago)
― ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 22 March 2006 15:46 (twenty years ago)
― Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Wednesday, 22 March 2006 15:48 (twenty years ago)
― naranjito (Koens), Wednesday, 22 March 2006 16:10 (twenty years ago)
― Omar (Omar), Wednesday, 22 March 2006 16:25 (twenty years ago)
― Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Wednesday, 22 March 2006 16:41 (twenty years ago)
― Jon V (Jon V), Wednesday, 22 March 2006 18:42 (twenty years ago)
Zorn staat ook weer op North Sea dit jaar met Masada. NO TV staat op de website, betekent dat er wel fotografen mogen komen?
http://www.erjn.it/saudades/concerts.htm
― Eric van Rees (vanrees), Wednesday, 22 March 2006 19:10 (twenty years ago)
uh JW: De vroege trouwe koper heeft al 24 jaar van het debuut van SY kunnen genieten! niet te somber!
― andre schaminee (andre), Wednesday, 22 March 2006 19:25 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Wednesday, 22 March 2006 21:43 (twenty years ago)
Jane Birkin - Fictions (EMi) Het über-zuchtmeisje wordt begeleidt door Gonzales, Jamie Lidell, Johnny Marr en Mocky, en zingt nummers van Kate Bush, Dominique A, Magic Numbers, Rufus Wainwright en Neil Young. Kan dat nog fout? Natuurlijk niet.
Camille - Live Au Trianon (EMi) Een van de meest getalenteerde en bijzondere zangeressen van Frankrijk laat horen dat ze live, in kleine bezetting (bas, percussie, stem) minstens zo bijzonder kan klinken als in de studio. Sfeervol, intiem, roerend, feestelijk en onomatopeeërig.
Emily Loizeau - L'Autre Bout du Monde (Fargo) Een plaat die Jan-Willem B. nu, tout de suite, maintenant, moet bestellen/neerhalen. En eigenlijk alle liefhebbers van Franse zuchtmeisjes. Met hulp van Andrew Bird en Franck Monnet maakte Loizeau een caberetekse, piano-aangedreven zwijmelplaat met teksten in Frans en Engels.
― GzZz (Gzz), Wednesday, 22 March 2006 22:02 (twenty years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Wednesday, 22 March 2006 22:20 (twenty years ago)
― Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Wednesday, 22 March 2006 22:22 (twenty years ago)
― GzZz (Gzz), Wednesday, 22 March 2006 22:50 (twenty years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Thursday, 23 March 2006 08:06 (twenty years ago)
― bas (bas), Thursday, 23 March 2006 08:08 (twenty years ago)
― central scrutinizer (central), Thursday, 23 March 2006 09:08 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 23 March 2006 15:15 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 23 March 2006 15:16 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Thursday, 23 March 2006 19:57 (twenty years ago)
― Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Thursday, 23 March 2006 20:12 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Friday, 24 March 2006 08:57 (twenty years ago)
― Hotel Lives (Hotel Lives), Friday, 24 March 2006 10:09 (twenty years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Friday, 24 March 2006 10:13 (twenty years ago)
Zooo, wat was dat slecht! Totaal oninteressante electropop gebracht door een totaal oninteressante vrouw die in een vorig leven professioneel paaldanseres geweest moet zijn. Ik stond welhaast met mijn neus tussen haar borsten maar zelfs dan is er nog weinig aan. Totaal het verkeerde publiek ook. Een muzikale striptease act als voorprogramma van het meest burgelijke gebeuren van de maand (Paulusma niet meegerekend): Spinvis in de boekenweek. Dat was dan op zichzelf weer geniaal natuurlijk. Lef hebben ze wel. Ik geloof trouwens niet dat het helemaal uitverkocht was maar misschien kwam dat door die stroomstoring.
― Hielke (Hielke), Friday, 24 March 2006 10:57 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Friday, 24 March 2006 11:24 (twenty years ago)
Ah, dat verklaart natuurlijk het een en ander.
― Hielke (Hielke), Saturday, 25 March 2006 13:24 (twenty years ago)
Je bedoelt dat haar blijkbaar drukke leven een excuus is voor die oninteressante show?
― Anniejugend (jeroen), Saturday, 25 March 2006 17:37 (twenty years ago)
2 keer Radiohead op 1 avond, dat hoort eigenlijk niet he!
― freaky_style (freaky style), Saturday, 25 March 2006 17:51 (twenty years ago)
Totaal oninteressante electropop gebracht door een totaal oninteressante vrouw die in een vorig leven professioneel paaldanseres callgirl geweest moet zijn.
― Hielke (Hielke), Saturday, 25 March 2006 18:31 (twenty years ago)
Anderhalf keer - die tweede was een remix.
― Anniejugend (jeroen), Sunday, 26 March 2006 10:53 (twenty years ago)
― central scrutinizer (central), Monday, 27 March 2006 07:24 (twenty years ago)
http://www.kleptones.com/pages/downloads_24h.html
― Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 07:28 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 07:34 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 07:56 (twenty years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Monday, 27 March 2006 08:23 (twenty years ago)
― Guuz H (Guuz H), Monday, 27 March 2006 08:29 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 16:44 (twenty years ago)
Spice Girls solo albums zijn i.h.a. matig tot slecht, maar die laatste van Emma was natuurlijk gewoon GOED.
Who the hell is die Sarpong??? Aquarium rules OK, yo!
― naranjito (Koens), Monday, 27 March 2006 17:51 (twenty years ago)
Zo, nu ga ik eens de parkeerplaats achter mijn huis vorsen waar vanochtend om zeven uur een schietpartij was.
― Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 18:22 (twenty years ago)
― Omar (Omar), Monday, 27 March 2006 18:27 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 19:07 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Tuesday, 28 March 2006 07:40 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Tuesday, 28 March 2006 08:59 (twenty years ago)
― oratonastick (oratonastick), Tuesday, 28 March 2006 11:44 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Tuesday, 28 March 2006 14:18 (twenty years ago)
― Ludo (Ludo), Tuesday, 28 March 2006 14:41 (twenty years ago)
― Jon V (Jon V), Tuesday, 28 March 2006 15:17 (twenty years ago)
Giel: http://giel.vara.nl/detail.php?a_id=3369BVD: http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/contentid=126817/dbid=4809/typeofpage=51230
― Anniejugend (jeroen), Wednesday, 29 March 2006 08:45 (twenty years ago)
x-post met Anniejugend.
― oratonastick (oratonastick), Wednesday, 29 March 2006 08:48 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Wednesday, 29 March 2006 09:05 (twenty years ago)
Dat is wel mooi, trouwens, dat zoiets positiefs kan voortkomen uit dit vreselijk ellendige incident!
― naranjito (Koens), Wednesday, 29 March 2006 09:09 (twenty years ago)
Waarschijnlijk sinds de laatste wijziging (29 maart 2006 10:28).
― oratonastick (oratonastick), Wednesday, 29 March 2006 09:13 (twenty years ago)
― naranjito (Koens), Wednesday, 29 March 2006 09:17 (twenty years ago)
― Jon V (Jon V), Wednesday, 29 March 2006 17:02 (twenty years ago)
― ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 29 March 2006 18:37 (twenty years ago)
― ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 29 March 2006 18:41 (twenty years ago)
― ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 29 March 2006 18:42 (twenty years ago)
(wat een intens lelijke zin trouwens: 'Ik heb aangekondigd dat ik, zoals ik traditiegetrouw normaal doe, dit jaar het bevrijdingsfestival in Haarlem niet zal presenteren.')
― (jg) ((jg)), Wednesday, 29 March 2006 18:57 (twenty years ago)
Traditiegetrouw in passend leigrijs kostuum met pet en armband.
― Anniejugend (jeroen), Wednesday, 29 March 2006 20:08 (twenty years ago)
― GzZz (Gzz), Thursday, 30 March 2006 15:56 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Thursday, 30 March 2006 16:44 (twenty years ago)
― Anniejugend (jeroen), Thursday, 30 March 2006 18:30 (twenty years ago)