F*CK RADIOHEAD, hier moeten we ECHT heen (of: Nijmegen wordt Paradise City)

Message Bookmarked
Bookmark Removed
GUNS N' ROSES ZORGT VOOR SPEKTAKEL IN GOFFERTPARK
Na dertien jaar afwezigheid komt het fenomenale Guns N' Roses eindelijk weer naar Nederland! Op zondag 2 juli zet Axl Rose met zijn band het Goffertpark in Nijmegen op zijn kop. Guns N' Roses, een van de grootste rockbands aller tijden, neemt Alice in Chains, Stone Sour en Bloodsimple mee naar Nijmegen om er een waar spektakel van te maken. De voorverkoop voor het concert van Guns N' Roses, Alice in Chains, Stone Sour & Bloodsimple begint aanstaande zaterdag 25 maart 2006.

Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 22 March 2006 11:21 (twenty years ago)

volledige bezetting?

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Wednesday, 22 March 2006 11:35 (twenty years ago)

Zou Axl nog steeds in van die belachelijke wielrenbroekies rondrennen al scanderende KNAAAWWWWWWWKNOOOOAAAHKNAAAAWWWWWK...

Desondanks zou ik dit nog liever zien dan Radioharsens live.

Omar (Omar), Wednesday, 22 March 2006 11:41 (twenty years ago)

Wij verwachten op 27 juni een kleine. Da's pas spektakel! Fuck Axl.

diekhoes (diekhoes), Wednesday, 22 March 2006 11:42 (twenty years ago)

realitycheck: guns 'n roses was in 1985 al kut en is nooit uit dat diepe diepe dal opgeklommen.

vincent koreman (rax), Wednesday, 22 March 2006 11:51 (twenty years ago)

Ik vond 'Sweet Child Of Mine' wel een lief liedje. Maar verder: wat Vincent zegt. En Omar.

Gefeliciteerd diekhoes!

naranjito (Koens), Wednesday, 22 March 2006 12:01 (twenty years ago)

Norbert "SPAM" Pek

ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 22 March 2006 12:03 (twenty years ago)

Ik vond Slash destijds een verademing tussen alle Van Halen-kloons met groot haar die destijds voor gitaarhelden doorgingen. Ten tijde van dat urenlange gepiel op November rain was de lol er voor mij wel, dat dan weer wel. (Zou nu buckethead erbij zijn? Hm. Heb eigenlijk niks gehoord van g'n'r met hem erbij. Wie wel?)

central scrutinizer (central), Wednesday, 22 March 2006 12:04 (twenty years ago)

Spek?

central scrutinizer (central), Wednesday, 22 March 2006 12:05 (twenty years ago)

Precies ragruijters, het is puur eigenbelang dat zoveel mogelijk mensen naar Guns N' Roses gaan. Het Subjectivisten forum is DE plek om zoveel mogelijk mensen naar Axl te sturen. Misschien gaat Vincent K ook wel, ze schijnen ook nummers van voor 1985 te spelen.

Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 22 March 2006 12:10 (twenty years ago)

Coreman? Maar goed dat de Goffertjeskraam 's middags al open is...

ragruijters (reinier gruijters), Wednesday, 22 March 2006 12:13 (twenty years ago)

Wielrennersbroekje check! Ik zag een tijd terug alweer iets live op TV van GnR. En nee, Armstrong ain't got nothin'on Axl! Grappig is wel dat de broek niet echt meer stond. De lovehandles(zover bitchslap Axl die kan hebben)blokkeerden het grootste deel van het 'ONCE'-logo.

Hotel Lives (Hotel Lives), Wednesday, 22 March 2006 12:13 (twenty years ago)

Ik vond Slash destijds een verademing

Vorig jaar op Roskilde speciaal nog even Velvet Revolver gegaan voor een mooie Slash-solo. Niet dus. Hoop geklooi, leek nergens naar.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Wednesday, 22 March 2006 12:16 (twenty years ago)

Was GNR niet een aanfluiting vorig jaar op Pukkelpop?

monique (monique), Wednesday, 22 March 2006 13:07 (twenty years ago)

Helemaal niet. Je moest er anderhalf uur op wachten, en Brett Anderson van Suede heeft nog nooit zo'n vijandige eerste rij gezien (want Suede stond voor GNR geprogrammeerd op Pukkelpop), maar toen had je ook wat. Aftrappen met Welcome to the Jungle, daarna kan eigenlijk niks meer fout. En Buckethead in het echt, toch een belevenis.

Guuz H (Guuz H), Wednesday, 22 March 2006 13:39 (twenty years ago)

Overigens was dat niet vorig jaar, maar toch al weer vier jaar geleden.

Guuz H (Guuz H), Wednesday, 22 March 2006 13:39 (twenty years ago)

Doe mij maar Radiohead.

Martijn Busink (twIXta), Wednesday, 22 March 2006 13:45 (twenty years ago)

Grappig, dat was alweer vier jaar geleden. Vorig jaar stond die andere iconen van de jaren 80/90 daar. Dat was wel een aanfluiting.:-)

monique (monique), Wednesday, 22 March 2006 13:52 (twenty years ago)


laat ik de discussie verdiepen door bij te dragen:

Radiohead>>>Guns n roses

Jon V (Jon V), Wednesday, 22 March 2006 14:11 (twenty years ago)

Interessanter is nog dat Phil Anselmo de microfoon bij AIC ter hand schijnt te nemen.

Def (Def), Wednesday, 22 March 2006 14:52 (twenty years ago)

Kom op jongens, wees reeel. Dit concert gaat natuurlijk op het laatst niet door! En daar zal ik niet rouwig om zijn, ik heb altijd een enorme pesthekel gehad aan Guns 'n fuckin' Roses. Die vreselijke Slash met dat bosje zware shag voor zijn ogen en dat gitaargepiel, hou toch op! En gillend speenvarkentje Axl Rose met zijn aanstellerij, om van te kotsen! Ik ga dus niet.

Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Wednesday, 22 March 2006 15:00 (twenty years ago)

Interessanter is nog dat Phil Anselmo de microfoon bij AIC ter hand schijnt te nemen.

Dat was volgens mij eenmalig. Je kan hier een old school bootleg downloaden.
Goed nieuws is wel dat Anselmo gaat touren met Down.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Wednesday, 22 March 2006 17:28 (twenty years ago)

bring on the coke.........

ronnie b (ronnie b), Wednesday, 22 March 2006 17:32 (twenty years ago)

F*CK RADIOHEAD, hier moeten we ECHT heen (of: Nijmegen wordt Paradise City)

Ah...mag ik asjeblieft thuis blijven?...nog liever verplicht 3 concerten van Gerard Joling, Gordon en Rene Froger dan de griezerds van Guns 'n Roses

arnout (arnout), Wednesday, 22 March 2006 19:01 (twenty years ago)

Kom op jongens, wees reeel. Dit concert gaat natuurlijk op het laatst niet door!

lijkt me inderdaad een geloofwaardig scenario.

Omar (Omar), Wednesday, 22 March 2006 19:07 (twenty years ago)

GNR op Pukkelpop was inderdaad heel fijn. Nog nooit op een festival zo rustig van het terrein kunnen aflopen/wegrijden, terwijl xx.000 man naar een leeg podium staat te kijken.

patrick_ (patrick_), Wednesday, 22 March 2006 19:24 (twenty years ago)

Maar Alice in Chains in het voorprogramma? Wie is tegenwoordig Alice 1 dan?

Maarten (sivle79), Wednesday, 22 March 2006 21:51 (twenty years ago)

ik denk toch dat ik de zaterdag van graspop verkies, want dan ik behalve alice in chains ook nog my dying bride, opeth, nile, obituary, the datsuns en ackercocke gaan zien en horen.

bas (bas), Thursday, 23 March 2006 08:10 (twenty years ago)

Speelt die gast van Replacement nu niet in G&R?

Maurice (Maurice), Monday, 27 March 2006 07:59 (twenty years ago)

one month passes...
Guns N Roses trad vorige week op in New York. Hieronder de setlist. De liedjes kunnen me gestolen worden, want wat een geweldig aantal GITAARSOLO'S!!

1. Welcome To The Jungle
2. It's So Easy
3. Mr. Brownstone
4. Live And Let Die
5. Ron "Bumblefoot" Thal Guitar Solo
6. Knockin' On Heaven's Door
7. Better
8. Robin Finck Guitar Solo
9. Sweet Child O' Mine
10. Something (Piano Solo)
11. The Blues
12. Out ta Get Me
13. Richard Fortus & Robin Finck Guitar Solo
14. Rocket Queen
15. My Michelle w/Sebastion Bach
16. Madagascar
17. You Could Be Mine
18. November Rain
19. I.R.S.
20. Richard Fortus Guitar Solo
21. Nighttrain

Encore:
22. Patience
23. Chinese Democracy
24. Robin Finck Guitar Solo
25. Paradise City

Norbert Pek (Norbert Pek), Monday, 22 May 2006 08:25 (twenty years ago)

1 t/m 3 geniale opening van een concert (want zeer hoog in mijn persoonlijke canon van beste rocksongs aller tijden, mannnnn.) De rest kan me eigenlijk gestolen worden (nog steeds Farting on Heavens Door? tsss.)

Omar (Omar), Monday, 22 May 2006 08:31 (twenty years ago)

Ja, en Live and Let Die. November Rain kan je heleaas niet omheen (er is wel een pianosoloversie van twee minuten, die is te preferen.)
Maar 'My Michelle' met Sebastian Bach - dat is de dubbelschelle misogynie!

Martijn ter Haar (wmterhaar), Monday, 22 May 2006 08:47 (twenty years ago)

Ik mis Yesterdays. Hun beste popsong.

snowman (snowman), Monday, 22 May 2006 09:16 (twenty years ago)

Ik mis een DRUMSOLO.

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Monday, 22 May 2006 09:21 (twenty years ago)

Ik mis Buckethead, even gegoogled en die is dus iid weg.

cs (central), Monday, 22 May 2006 09:55 (twenty years ago)

Ik mis Buckethead, even gegoogled en die is dus idd weg.

cs (central), Monday, 22 May 2006 09:55 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.