30 seconds of....??

Message Bookmarked
Bookmark Removed
They exist.. Acteurs met een muzikale carriere. En hoewel in't algemeen de muziek van rampzalige kwaliteit is (Bruce Willis als lichtend voorbeeld..), vind ik de band van Jared Leto -30 seconds to Mars- het niet slecht doen. Wie deelt/verafschuwt m'n mening, en... kennen we (meer) acteurs/actrices die goede muziek maken?? (en nee, geen muzikanten die ook af en toe acteren in de draad winden!!)

Porcupine (Porcupine), Sunday, 26 March 2006 17:39 (twenty years ago)

Juliette & The Licks ... standaard en niet echt spannend.

MD7 (md7), Sunday, 26 March 2006 18:04 (twenty years ago)

Johnny Depp met The Kids. Nâh.

Mic B (Mic B), Sunday, 26 March 2006 18:41 (twenty years ago)

linda roos en jessica..........

Eskimo (eskimo), Sunday, 26 March 2006 18:42 (twenty years ago)

Billy Bob Thornton heeft volgens mij een lading country cd gemaakt...

-ray- (stefray), Sunday, 26 March 2006 18:47 (twenty years ago)

Billy Bob Thornton heeft volgens mij een lading country CD's gemaakt...

-ray- (stefray), Sunday, 26 March 2006 18:48 (twenty years ago)

Keanu Reeves kan als bassist van Dog Star nauwelijks slechter zijn geweest dan als acteur.

Ionica (Ionica), Sunday, 26 March 2006 19:12 (twenty years ago)

Juliette & The Licks ... standaard en niet echt spannend.

Best wel leuk. Lewis heeft een goede stem (lijkt erg op Patti Smith) en de muziek is net ruig genoeg.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Sunday, 26 March 2006 19:16 (twenty years ago)

Johnny Depp samen met Gibby Haines (Butthole Surfers) als P. Hoor hun Abba cover hier.

GzZz (Gzz), Sunday, 26 March 2006 19:29 (twenty years ago)

nog wordt ik snachts badend in zweet wakker van het dubbeltalent van anthonie kamerling

klaus wunderlich (klaus wunderlich), Sunday, 26 March 2006 19:59 (twenty years ago)

P, daar was wat mee... I'm thinking he's taken Valium or something

Mic B (Mic B), Sunday, 26 March 2006 20:18 (twenty years ago)

William Shatner! Die Has Been-plaat was best aardig..
En heeft Telly 'Kojak' Savalas niet eens een hitje gehad in de seventies?

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Sunday, 26 March 2006 21:52 (twenty years ago)

En David Hasselhoff heeft natuurlijk ook tig platen gemaakt (allemaal even verschrikkelijk)..

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Sunday, 26 March 2006 21:53 (twenty years ago)

Kris Kristofferson heeft ook een nieuwe plaat uit. En Lyle Lovett zag ik pas nog live.

Maurice (Maurice), Monday, 27 March 2006 02:18 (twenty years ago)

Don Johnson met Heartbeat.

Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Monday, 27 March 2006 05:06 (twenty years ago)

Oldham..

Ludo (Ludo), Monday, 27 March 2006 06:23 (twenty years ago)

En heeft Telly 'Kojak' Savalas niet eens een hitje gehad in de seventies?

'Some Broken Hearts Never Mend'. Ik zoek die single nog steeds.

http://www.gerig.de/var/gerig/storage/images-versioned/2965/1-ger-DE/some_broken_hearts1_medium.jpg

Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 06:57 (twenty years ago)

Jamie Foxx heeft een album gemaakt en hij deed natuurlijk mee met Kanye West. Vincent Gallo. ...en dan staan er ook nog hele goeie liedjes op het album van Jacquin Phoenix en Reese Witherspoon.

Verder probeerde ik mij een Engels voorbeeld voor de geest te halen maar ik kan er nauwelijks eentje bedenken. Waarschijnlijk is de tolerantie voor 'vanity projects' daar wat kleiner. De enige die me te binnen schiet is de cd met karaokeklassiekers door acteur/voetballer/zanger/Bacardimixer/'allround renaissance man' Vinnie Jones.
http://tinyurl.com/qzg7y

Rick Buur (rick buur), Monday, 27 March 2006 07:12 (twenty years ago)

Eddie Murphy?

central scrutinizer (central), Monday, 27 March 2006 08:02 (twenty years ago)

Jennifer Lopez schijnt ook wel eens een liedje opgenomen te hebben. Niet dat je daar nou heel vrolijk van wordt...

oratonastick (oratonastick), Monday, 27 March 2006 08:04 (twenty years ago)

'allround renaissance man'

Zo *kun* je hem noemen, ja.

Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 10:46 (twenty years ago)

'Some Broken Hearts Never Mend'. Ik zoek die single nog steeds.

ik heb wel Telly die Something van de Beatles doet.

Guuz H (Guuz H), Monday, 27 March 2006 10:50 (twenty years ago)

Catherine Deneuve maakte ook ooit een plaat: "Souviens: toi de m`oublier"

Spock en Kirk hebben ook wat dingetjes gedaan:

http://images.amazon.com/images/P/B0000089JE.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Monday, 27 March 2006 11:41 (twenty years ago)

Wiliam Shatner die 'Lucy in the Sky With Diamonds' doet, u hebt niet geleefd als u zijn versie niet hebt gehoord. Of die van 'Mr Tambourine Man'. Leonard Nimoy's 'Walk the Line' is ook fijn, maar niet zo van de potgerukt.

Guuz H (Guuz H), Monday, 27 March 2006 12:41 (twenty years ago)

tim immers met de geweldige doe maar cover ' liever dan lief'

Eskimo (eskimo), Monday, 27 March 2006 13:19 (twenty years ago)

Tim Immers heeft zelfs een heel album volgekwijld, '1000 Nachten'.

Shit, dat ik al die dingen ook wéét...

Anniejugend (jeroen), Monday, 27 March 2006 13:58 (twenty years ago)

Lucy?....lucy in the sky?.... lucy in the sky with diamonds s s s s s s s !!!???? (overgaand in vette dub echo)

idd echt briljant die shatner plaat!

vincent koreman (rax), Monday, 27 March 2006 15:12 (twenty years ago)

Ik kan het gewoon niet geloven dat ik de eerste ben die met David Hasselhoff komt aanzetten. Of gaan mijn ogen achteruit?

En zat Ronald Reagan(die acteur uit de jaren 70, 80) niet in die clip van Genesis?

Hotel Lives (Hotel Lives), Monday, 27 March 2006 15:18 (twenty years ago)

Ik kan het gewoon niet geloven dat ik de eerste ben die met David Hasselhoff komt aanzetten. Of gaan mijn ogen achteruit?

Dat laatste

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Monday, 27 March 2006 15:33 (twenty years ago)

Heeft Mick Jagger (die gast uit o.a. Performance) niet een bandje?

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Monday, 27 March 2006 15:35 (twenty years ago)

>>> -- Dirk Ooms (oomdir...), March 27th, 2006 12:53 AM.


D'oh!!!

Hotel Lives (Hotel Lives), Monday, 27 March 2006 18:46 (twenty years ago)

Trouwens Dirk, doet me denken. Die gast met dat rode, vettige haar uit 'Labyrinth' heeft ook weleens iets met Mick Jagger gedaan.
(oke, en nu is de grap niet leuk meer)

Hotel Lives (Hotel Lives), Monday, 27 March 2006 18:52 (twenty years ago)

celebspotting:
concertofeest, paradiso zondag. in de benedenzaal: monsieur dubois, erg leuke afrojazz, wel héél erg op de new cooltrein, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met speelplezier, grijnzende musici en dansende mensen. Pal vooraan spinvis en hans dagelet, eveneens met blijde grijns & meetappende voeten. Erg leuke avond aldus, daar beneden, zeker in vergelijking met de tyfusherrie in de andere zalen van paradiso.

Jaïr (jair), Monday, 27 March 2006 22:30 (twenty years ago)

William Shatner - Lucy in the Sky With Diamonds

GzZz (Gzz), Tuesday, 28 March 2006 06:11 (twenty years ago)

William Shatner - Lucy in the Sky With Diamonds

GzZz (Gzz), Tuesday, 28 March 2006 06:13 (twenty years ago)

Goh, duurt best lang voor zo'n postje er dan ook daadwerkelijk op staat. Nou ja. U mag kiezen wel YSI link u pakt.

GzZz (Gzz), Tuesday, 28 March 2006 06:15 (twenty years ago)

eerie!

cc-rider (cc-rider), Tuesday, 28 March 2006 06:47 (twenty years ago)

Erg leuke avond aldus, daar beneden, zeker in vergelijking met de tyfusherrie in de andere zalen van paradiso.

U wordt oud

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Tuesday, 28 March 2006 06:57 (twenty years ago)

Nu we toch aan het ysi'en zijn: Heeft iemand God Is My Co-Pilot's versie van Laisse Tomber Les Filles ?

Guuz H (Guuz H), Tuesday, 28 March 2006 07:46 (twenty years ago)

Verder probeerde ik mij een Engels voorbeeld voor de geest te halen maar ik kan er nauwelijks eentje bedenken. Waarschijnlijk is de tolerantie voor 'vanity projects' daar wat kleiner.

Of ze zijn hier gewoon niet zo doorgedrongen. Veel Eastenders-sterren hebben al eens een plaatje gemaakt, zoals Barbara Windsor en Martine McCutcheon. En uiteraard Jimmy Nail uit Spender ("Ain't no Doubt"), en Robson en Jerome uit Soldier Soldier (met een saaie versie van "Unchained Melody". De laatste drie waren allemaal dikke nr 1 hits in de UK.
Verder was daar ooit nog Patsy Kensit. Tracey Ullman is een twijfelgeval.

...Niemand nog The Pop Princess genoemd trouwens, valt me tegen.

naranjito (Koens), Tuesday, 28 March 2006 08:10 (twenty years ago)

Oh, en wie kent deze?

naranjito (Koens), Tuesday, 28 March 2006 08:17 (twenty years ago)

Mét Ronettes-cover, no less!

Hiram (hiram), Tuesday, 28 March 2006 08:34 (twenty years ago)

Alyssa Milano. Het wordt nu echt druk!

oratonastick (oratonastick), Tuesday, 28 March 2006 08:57 (twenty years ago)

En als je 'm samen koopt met een cd van Jennifer Love Hewitt krijg je nog korting ook!

oratonastick (oratonastick), Tuesday, 28 March 2006 09:01 (twenty years ago)

In de sector 'slechte actrices die slechte muziek maken slash slechte musici die slecht acteren': Courtney Love

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Tuesday, 28 March 2006 09:10 (twenty years ago)

(en nee, geen muzikanten die ook af en toe acteren in de draad winden!!)

naranjito (Koens), Tuesday, 28 March 2006 09:48 (twenty years ago)

John Travolta kon natuurlijk ook wel een beetje zingen. (Misschien kan ie het zelfs nog steeds wel.)

oratonastick (oratonastick), Tuesday, 28 March 2006 10:13 (twenty years ago)

Volgens mij acteerde Courtney al vóór ze zong hoor

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Tuesday, 28 March 2006 11:37 (twenty years ago)

Marilyn Monroe

Jane Berkin

Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Tuesday, 28 March 2006 12:48 (twenty years ago)

Jane BIrkin (merdenomdedieu!)

Guuz H (Guuz H), Tuesday, 28 March 2006 13:35 (twenty years ago)

Jane Birkin? Dat is toch een handtas?

monique (monique), Tuesday, 28 March 2006 13:38 (twenty years ago)

Ik zat al op de kast hoor.

Guuz H (Guuz H), Tuesday, 28 March 2006 13:40 (twenty years ago)

Dat weet ik ook al. Ik wilde je verblijf daar alleen wat verlengen.

monique (monique), Tuesday, 28 March 2006 13:44 (twenty years ago)

Tja, Phil Collins acteerde ook al ver voordat hij ging zingen (voordat hij ging drummen, zelfs), maar dat maakt hem toch geen acteur-die-ook-nog-eens-een-beetje-in-de-muziek-rommelt?

naranjito (Koens), Tuesday, 28 March 2006 13:55 (twenty years ago)

Hoe zit 't eigenlijk met Will Smith? Rappende acteur of andersom?

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Tuesday, 28 March 2006 14:21 (twenty years ago)

O wacht, ik heb 't al gevonden: hij was eerst rappert, daarna acteur

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Tuesday, 28 March 2006 14:22 (twenty years ago)

Jane BIrkin (merdenomdedieu!)

Oh, pardon monsieur!

L'autre, c`etait Gainsbour, n`est ce pas? ;-)

Jugendlicher André (Andre Rozendaal), Tuesday, 28 March 2006 14:33 (twenty years ago)

En Guuz, al van je kast af? Jane Birkin is een icoon.

On topic: Nicole Kidman, Kim Basinger, Gillian Anderson.

monique (monique), Tuesday, 28 March 2006 18:17 (twenty years ago)

Ann Magnuson! Samen met producer/multimuzikant Kramer de spil van Bongwater, maar vooral een alleraardigst (cult)actrice..

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Tuesday, 28 March 2006 19:03 (twenty years ago)

Zingende Franse actrices: Julie Delpy, Isabelle Adjani, Catherine Deneuve, Vanessa Paradis

GzZz (Gzz), Tuesday, 28 March 2006 19:08 (twenty years ago)

Dan ook Brigitte Bardot en Jeanne Moreau

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Tuesday, 28 March 2006 20:14 (twenty years ago)

en Anna Karina.
In de jaren zestig had beetje franse actriceeen zangcarriere, maar daar hoef ik nieta over te vertellen gzzz heeft een heel (leuk) blog aan ze opgedragen..Het liedje Souviens toi de m'oubliez van Deneuve en Gainsbourg vind ik een van de beste duetten ooit(maar ik ben dan ook diehardfan van Catherine D.)

http://brand-girl.img.jugem.jp/20050615_6052.gif Trouwens, Monique heb jij hem al??

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Tuesday, 28 March 2006 20:21 (twenty years ago)

Nee, natuurlijk niet. Deze Jane is niet alleen heel lelijk, maar ook stervensduur.

monique (monique), Wednesday, 29 March 2006 10:04 (twenty years ago)

Toevallig deze week uitgekomen: "Jeroen Willems zingt Jacques Brel"

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Thursday, 30 March 2006 10:18 (twenty years ago)

Wie is Jeroen Willems?

monique (monique), Thursday, 30 March 2006 10:24 (twenty years ago)

Wie is Jeroen Willems?
Die man die Jacques Brel zingt.
Hier meer info over de man. Hij is acteur (met klein rolletje in Oceans 12) en komt nu met zijn tweede voorstelling over Jacques Brel, en dus ook een cd. En hij zingt erg goed.

ragruijters (reinier gruijters), Thursday, 30 March 2006 11:51 (twenty years ago)

Typisch...ooit had ik een eentje waar ook twee mensen uit de 'filmwereld' aanwezig waren die toen de eau de vie inkickte liederen van Brel en Shaffy begonnen te lallen. Vre-se-lijk, maar de vraag is: hebben acteurs iets met levensliederen?

monique (monique), Thursday, 30 March 2006 12:04 (twenty years ago)

Sorry, er is een t uit het woord eentje gevallen.

monique (monique), Thursday, 30 March 2006 12:06 (twenty years ago)

teentje?

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Thursday, 30 March 2006 12:18 (twenty years ago)

Ik moest echt 3x kijken voor ik snapte dat je het niet over een teentje had. En toen nog moest ik me bedwingen om geen flauwe grap over amputatie te maken.

[x-post]

naranjito (Koens), Thursday, 30 March 2006 12:20 (twenty years ago)

Heerlijk lijkt me dat - Brel en Shaffy met m'n dronken kop ten beste geven terwijl er zo'n chagrijn tegenover je zit te zuurpruimen...

[xx-post. hihi]

willem -- (willem), Thursday, 30 March 2006 12:22 (twenty years ago)

Het is ook heerlijk. :-)

monique (monique), Thursday, 30 March 2006 12:52 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.