Sufjan, AF!!

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Jan Willem Broek's dochter heet Iva, genoemd naar Iva Bittova. Zijn er meer subs/forumbezoekers die hun zoon of dochter, kat of of hond) hebben genoemd naar een favoriet. Loopt er op deze wereld een kleine Serge Hoogaerts rond, een Belle en/of een Sebastian Pek? Laat Central Scrutinizer elke avond zijn poedeltje Frank uit? En hoe heet de poes van Vincent Koreman?

John Prop' (john p), Thursday, 20 April 2006 08:32 (twenty years ago)

Pixie:
http://members.home.nl/k.sebregts/pixie.jpg

naranjito (Koens), Thursday, 20 April 2006 08:52 (twenty years ago)

Helaas ben ik allergisch voor honden, katten en kinderen. Maar mijn goudvis heet Thelonious.

joost heijthuijsen (joosth), Thursday, 20 April 2006 08:56 (twenty years ago)

pinter, kwiebus en jones, maar ze zijn eigenlijk van mijn vriendin.

vincent koreman (rax), Thursday, 20 April 2006 09:15 (twenty years ago)

De drummer van mijn voormalige bandje noemde zijn kamerplant Robert.

Pien Feith (brallenalseenmalle), Thursday, 20 April 2006 09:16 (twenty years ago)

http://www.home.versatel.nl/twixta/stimpy2.jpg
Stimpy, maar da's een tekenfilm figuur.

Martijn Busink (twIXta), Thursday, 20 April 2006 09:17 (twenty years ago)

stimpy lijkt verdacht veel op onze pinter!

vincent koreman (rax), Thursday, 20 April 2006 09:19 (twenty years ago)

Stimpy heeft extra tenen, ofwel preaxiale polydactylie, of is Pinter ook een 'Hemingway kat'? :)

Martijn Busink (twIXta), Thursday, 20 April 2006 09:22 (twenty years ago)

Nee, Pinter is een Pinter kat. Die gaat blazen als Bush op tv komt.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Thursday, 20 April 2006 09:37 (twenty years ago)

Pien, je maakt een vergissing. De drummer van je huidige bandje noemde zijn kamerplant óók Robert!!! Of je vergist je, of ik heb mijn mail nog niet gechecked(heb ik een vrije avond vanavond?) :-)

Hotel Lives (Hotel Lives), Thursday, 20 April 2006 09:42 (twenty years ago)

oh ja, mijn ouders hebben hun zoon vernoemd naar Roy Orbinson, for what it's worth..

Hotel Lives (Hotel Lives), Thursday, 20 April 2006 09:43 (twenty years ago)

Mijn eerste kat (een rooie piekhaar) heette Blixa :-)

Dirk Ooms (Dirk Ooms), Thursday, 20 April 2006 09:44 (twenty years ago)

Een van mijn katten heet inderdaad Chuck Chillout. Naar old-skool hiphopper.

Omar (Omar), Thursday, 20 April 2006 09:47 (twenty years ago)

Mijn goudvis heette Cees, naar Nooteboom en mijn gerbil heette Harry, naar Mulisch.

dre (andreas), Thursday, 20 April 2006 10:04 (twenty years ago)

Als ik een huisdier had zou ik hem natuurlijk Pythagoras noemen.Ik ga mijn moeder als ouwe Led Zeppelin-fan binnenkort een Robert-plant geven.

Ionica (Ionica), Thursday, 20 April 2006 10:14 (twenty years ago)

De Robert-plant is blijkbaar de Jaws onder de planten. Ik dacht toch echt de grap zelf te hebben verzonnen. Zou het nog te laat zijn voor een patentje?

Hotel Lives (Hotel Lives), Thursday, 20 April 2006 10:16 (twenty years ago)

als ik ooit nog eens een kat neem gaat die vast en zeker neko heten. naar neko case (en, naar het schijnt, het japans voor kat).

(jg) ((jg)), Thursday, 20 April 2006 10:34 (twenty years ago)

Voor een volgende heb ik Esquivel gereserveerd (naar Juan Garcia).

Martijn Busink (twIXta), Thursday, 20 April 2006 10:43 (twenty years ago)

En hoe heet de poes van Vincent Koreman?

Kut natuurlijk.

Norbert Pek (Norbert Pek), Thursday, 20 April 2006 10:46 (twenty years ago)

lache.
net als jouw muzieksmaak.

vincent koreman (rax), Thursday, 20 April 2006 10:59 (twenty years ago)

2 katten:
Spunky (naar het hondje van Rocco's Modern Life)
Jonesey (naar de kat uit Alien)

Andre Kuijpers (Andre Kuijpers), Thursday, 20 April 2006 11:43 (twenty years ago)

Dunbar , zo heet mijn rode kater... vermoemd naar Aynsley Dunbar. O.a ex drummer van Frank Zappa .

Dan hebben we op kachel Ramses (ook wel dikkie dik/sperciboon) en op neurose Minos. (namen komen uit m'n kunstgeschiedenis periode zo'n 15 jaar geleden)

ronnie b (ronnie b), Thursday, 20 April 2006 11:45 (twenty years ago)

Als het aan mijn vader lag, had ik Melanie geheten naar Melanie. Gelukkig vond mijn moeder het niets.

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Thursday, 20 April 2006 11:46 (twenty years ago)

Onze katten heten Pixie en Posie

Naar natuurlijk de Pixies en de Posies :)
Ik ben niet zo'n Posies-fan, maar het klonk wel leuk bij Pixie.

Francien (Francien), Thursday, 20 April 2006 12:36 (twenty years ago)

Als het aan mijn vader lag, had ik Melanie geheten naar Melanie. Gelukkig vond mijn moeder het niets.

B. of C.? ;)

Martijn Busink (twIXta), Thursday, 20 April 2006 15:53 (twenty years ago)

Mijn poes heet Lola.
Mijn zoon heet Neil.

Els (Aurora), Monday, 24 April 2006 11:26 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.