Primal Scream dan!

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Ze zijn terug, ze zijn licht, ze zijn uit hun paranoia-trip ontsnapt, ze weten als geen ander weer blues met dance te combineren, ze zijn sleazy, ik weet niet welke drugs ze nu gebruiken maar ze zijn weer geweldig!
http://www.columbia.co.uk/artists/primal_scream/quicktimes/country_original

joost heijthuijsen (joosth), Thursday, 27 April 2006 20:55 (twenty years ago)

>>>ze zijn uit hun paranoia-trip ontsnapt

Jammer!

Hotel Lives (Hotel Lives), Thursday, 27 April 2006 21:10 (twenty years ago)

ik weet niet welke drugs ze nu gebruiken

Youth heeft ze aan de yoga gekregen. Dat belooft dus weinig goeds. :)

Ach ja Quicktime. Laat maar.

Omar (Omar), Friday, 28 April 2006 07:32 (twenty years ago)

je mis veel omar. geweldig nummer. zoals verwacht. en quicktime zou de standaard moeten zijn voor bewegend beeld op t net.

theo ploeg (theo), Friday, 28 April 2006 07:37 (twenty years ago)

Ach ja Quicktime. Laat maar.

hij staat, natuurlijk, ook op youtube maar die zijn nu net even uit de lucht.

(jg) ((jg)), Friday, 28 April 2006 07:55 (twenty years ago)

quicktime is idd doorgaans de bom. Maar ik mis een plugin, zegt ie, voor beeld. Geluid heb ik wel.

Ach ja, Primal Scream. Laat maar.

naranjito (Koens), Friday, 28 April 2006 08:24 (twenty years ago)

hier op youtube dus. ik vinnem fantastisch. maar goed, ik ben dan ook een van de weinig mensen die denkt dat de scream in nummers als rocks (en ivy ivy ivy en medication) op z'n best is. eigenlijk zijn ze een soort WWF van de Rock'n'Roll: het is hartstikke 'nep' en overdreven maar ook, wel, onderhoudend enzo.

(jg) ((jg)), Friday, 28 April 2006 12:41 (twenty years ago)

Het is natuurlijk wel oneindig veel beter dan "Rocks". Het doet me denken aan de Amerikaanse periode van The Charlatans een paar jaar terug. Raar.
Nep en overdreven is doorgaans wel onderhoudend, ja. 'Goed' is weer heel wat anders.

naranjito (Koens), Friday, 28 April 2006 13:22 (twenty years ago)

Ik denk dat ik nep en overdreven vaak onderhoudender vind dan goed.
Goed is zo bloedeloos.

Der Arnold (Lester Bangs), Friday, 28 April 2006 13:38 (twenty years ago)

Jezus, die was pas goed.

joost heijthuijsen (joosth), Friday, 28 April 2006 13:44 (twenty years ago)

Beter dan hun Dixie Narco EP wordt het toch niet...

Maurice (Maurice), Friday, 28 April 2006 13:45 (twenty years ago)

Screamadelica uber alles!

joost heijthuijsen (joosth), Friday, 28 April 2006 13:49 (twenty years ago)

Ja. Screamadelica!

Dwars (dwars), Friday, 28 April 2006 15:05 (twenty years ago)

Screamadelica...(melancholische zucht)

Omar (Omar), Friday, 28 April 2006 16:14 (twenty years ago)

Die nieuwe single is bar en boos trouwens.

Muzikanten moeten gewoon drugs gebruiken, is een soort spinazie voor ze.

Omar (Omar), Friday, 28 April 2006 18:06 (twenty years ago)

klopt. geen drugs = james blunt

rizzx (Rizz), Friday, 28 April 2006 19:03 (twenty years ago)

Ja, terwijl ie toch een druggy achternaam heeft. :( Menig rapper zou die naam willen hebben.

Omar (Omar), Friday, 28 April 2006 19:21 (twenty years ago)

Mis ik iets? Ik vind er niet veel bijzonders aan, maar misschien was ik te veel afgeleid door Gillespies pak.

Daisy Chainsaw (Daisy Chainsaw), Friday, 28 April 2006 19:41 (twenty years ago)

niks mis met die plaat/clip. Kijk nu al uit naar het album. :)

fns (fns), Saturday, 29 April 2006 16:20 (twenty years ago)

Ik ben onvoorwaardelijk liefhebber van boogierock met handclaps (mondharmonica is dan weer minder), maar het moet me toch van het hart dat de nieuwe Eagles Of Death Metal veel kontschuddender is.

Martijn ter Haar (wmterhaar), Saturday, 29 April 2006 18:15 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.