― PATRICK IVO VERMEIRSCH (PATJEPATATJE), Saturday, 29 April 2006 06:58 (twenty years ago)
― JoB (JoB), Saturday, 29 April 2006 11:42 (twenty years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Saturday, 29 April 2006 14:23 (twenty years ago)
― naranjito (Koens), Saturday, 29 April 2006 14:44 (twenty years ago)
― JoB (JoB), Saturday, 29 April 2006 18:01 (twenty years ago)
― naranjito (Koens), Saturday, 29 April 2006 19:03 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Saturday, 29 April 2006 19:12 (twenty years ago)
― JoB (JoB), Saturday, 29 April 2006 20:26 (twenty years ago)
― naranjito (Koens), Sunday, 30 April 2006 09:21 (twenty years ago)
― Kevin_M (Kevin_M), Sunday, 30 April 2006 09:48 (twenty years ago)
― Guuz H (Guuz H), Monday, 1 May 2006 13:31 (twenty years ago)
― cs (central), Tuesday, 2 May 2006 08:51 (twenty years ago)
― GzZz (Gzz), Tuesday, 2 May 2006 19:26 (twenty years ago)
Die van Brandy met de Xecutioners was fijn.
― Martijn Busink (twIXta), Tuesday, 2 May 2006 19:30 (twenty years ago)
― Martijn Busink (twIXta), Tuesday, 2 May 2006 19:33 (twenty years ago)
Yep. En iedereen kan bootlegs maken. Zo maakte ik ooit binnen een half uur met mixmeister eentje van Khia vs. Whitey. Klik hier. Doet het nog steeds goed op de Vera swing. Ook had ik 1tje gemaakt van Eminem vs. Akufen. Was ik erg blij mee maar de definitieve versie ben ik kwijtgeraakt nadat mn hdd crashte. Maar ik had wel een keer een voorlopige versie gebrand en die staat hier. Zijn er meer hopeloze knutselaars op dit forum?
― Ariën Rasmijn (Ariën), Tuesday, 2 May 2006 20:34 (twenty years ago)
― (jg) ((jg)), Tuesday, 2 May 2006 20:47 (twenty years ago)
Oh, moet je tegenswoordig inloggen bij yousendit... >:[
― Martijn Busink (twIXta), Tuesday, 2 May 2006 20:55 (twenty years ago)
― Ludo (Ludo), Wednesday, 3 May 2006 06:21 (twenty years ago)
(als dat nog werkt?)
en anders maar niet :P
― Ludo (Ludo), Wednesday, 3 May 2006 06:30 (twenty years ago)
― Kevin_M (Kevin_M), Wednesday, 3 May 2006 14:06 (twenty years ago)
― Guuz H (Guuz H), Wednesday, 3 May 2006 15:28 (twenty years ago)
Laatst mixte ik opeens live Can't Get You Out Of My Head (basistrack) met My Humps (vocalen). Was voor mij wel een geval van 1+1=3 (of eigenlijk 0,8+0,6=3). Misschien moest ik hem maar 's perfectioneren met Mixmeister idd...
― herman nijhuis (herman), Thursday, 4 May 2006 13:45 (twenty years ago)
― GzZz (Gzz), Thursday, 4 May 2006 13:50 (twenty years ago)
― Robin Geurts (Hyperdog), Thursday, 4 May 2006 13:56 (twenty years ago)
― willem -- (willem), Thursday, 4 May 2006 16:38 (twenty years ago)
Geen smerige toevoegingen en het behoudt het heerlijke broeierige sfeertje
― Rogier Verkroost.. (RogerV.), Monday, 8 May 2006 09:30 (twenty years ago)