Oppas gezocht

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Of iemand die twee kaarten voor Motorpsycho (aanstaande woensdag 3 mei in Paradiso) wil overnemen.

Els Meijers (Els), Saturday, 29 April 2006 07:58 (twenty years ago)

ik heb ook nog een kaartje voor motorpsycho in Paradiso over, maar zoek geen oppas :)

Hans (Hans), Saturday, 29 April 2006 10:20 (twenty years ago)

Motorpsycho is zóóó 1998!

Aardige plaat trouwens.

Anniejugend (jeroen), Saturday, 29 April 2006 11:15 (twenty years ago)

ik zoek nog een kaartje voor Motorpsycho.

chris de graaf (krist1000), Sunday, 30 April 2006 11:19 (twenty years ago)

Is het nog gelukt, Els?

Hotel Lives (Hotel Lives), Monday, 1 May 2006 10:36 (twenty years ago)

Betrouwbare oppas gevonden. Via het forum!

Els Meijers (Els), Tuesday, 2 May 2006 06:18 (twenty years ago)

Hoppa!

Hotel Lives (Hotel Lives), Tuesday, 2 May 2006 08:50 (twenty years ago)

Oppascentrale: Subjectivisten

Marian van Kesteren (Marian van Kesteren), Tuesday, 2 May 2006 14:21 (twenty years ago)

Was best een goed concert trouwens. Alsof 1999 t/m 2005 nooit geweest zijn.

herman nijhuis (herman), Thursday, 4 May 2006 14:15 (twenty years ago)

:)

Anniejugend (jeroen), Thursday, 4 May 2006 16:05 (twenty years ago)

oh dus ze negeerden hun beste platen?.. :)

Ludo (Ludo), Thursday, 4 May 2006 18:22 (twenty years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.