De Vrijmarkt (of wie is de grootste sjacheraar hierzo)

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Ik kwam vannacht thuis met een klein delirium en een tas vol met:

Emiliana Torini: fisherman’s woman
Willem van Ekeren: Bach & Bukowski
Morissey – Suedehead (best of)
Clem Snide – Ghost of Fashion
We are Scientists – with love and squalor
REM – UP
REM – Best of
REM – Document
Kaisers Orchestra – Employment
Mark Lanegan – Bubblegum
Al Green – I can’t stop
Bloc Party – Silent Alarm
Jan Ove Ottesen - Francis' Lonely Nights
Kaizers Orchestra – maestro
Snow Patrol – Final Straw
Franz Ferdinand – you could have..
Blue Note Trip –Jazzanova

Voor € 35

En een 8mm filmcamera geruild tegen een singletje van spider rico en GEM.


andre schaminee (andre), Saturday, 29 April 2006 08:40 (twenty years ago)

oh en 't is geen heling ofzo: plato verkocht de cds waarvan ze t artwork (deels) kwijt waren geraakt.

andre schaminee (andre), Saturday, 29 April 2006 08:43 (twenty years ago)

Dan heb je een prima koop gedaan zou ik zo zeggen zeg ik zo !
Ik zou zelfs meer zeggen ; een prima koop
(Janssen en Janssens, zie Kuifje)

PATRICK IVO VERMEIRSCH (PATJEPATATJE), Saturday, 29 April 2006 09:21 (twenty years ago)

Ik zag een mooi souvenirbord van Niagara Falls, maar van mijn gade mocht ik die niet kopen.

Anniejugend (jeroen), Saturday, 29 April 2006 11:15 (twenty years ago)

Kaisers orchestra met emplyment? Waren het niet de kaisers chiefs:)?

Marian van Kesteren (Marian van Kesteren), Saturday, 29 April 2006 14:29 (twenty years ago)

Hij was niet voor niks zo goedkoop. :)

Martijn Busink (twIXta), Saturday, 29 April 2006 14:46 (twenty years ago)

Video: de verjaardag van Muis....50ct :-)

Jan Willem Broek (Jan Willem Broek), Saturday, 29 April 2006 15:04 (twenty years ago)

Ik heb na jaren achtereen midden in die ellende wakker worden (Duo Domique die Sex On The Beach speelt, daar word je toch echt niet blij van, zeker niet als wekker) die hele koninginnedag geheel aan mij voorbij laten gaan.

Martijn Busink (twIXta), Saturday, 29 April 2006 15:12 (twenty years ago)

Ik kwam thuis met een boek over tuinieren en hollandse lettertypen. gescoord in uh... Almere.

Gistermiddag (geen vrijmarkt) wel aardig gescoord in Amsterdam: Main (Firmament III) en een Sandoz album (Every man got dreaming) voor 4 euro totaal. Oh ja, en een alleraardigst minialbum van Cortney Tidwell.

fns (fns), Saturday, 29 April 2006 16:29 (twenty years ago)

Ik kwam thuis met twee lege flesjes Brouwmeester, door mijn visite mee achterop de fiets genomen.

Hotel Lives (Hotel Lives), Saturday, 29 April 2006 16:33 (twenty years ago)

eh... Niet zo heel veel boeiends dit jaar. Ma van Rare Earth, Politics Of Dancing van Reflex, Brecht's Baal door Willem Breuker, twee platen van Deep purple en 12inches van LL Cool J, The Church en Shriekback.

Dwars (dwars), Sunday, 30 April 2006 11:43 (twenty years ago)

35 euro voor vertoeving in de hel die vrijmarkt heet. Ik zou het bedrag storten om niet te hoeven gaan.

Olaf K (Olaf K.), Sunday, 30 April 2006 19:22 (twenty years ago)

Thuisgekomen met:
platen:
Flairck - Variaties Op Een Dame EUR 1
Erik Satie - Pieces Pour Piano 1
J.J. Cale - #8 EUR 4,5
Leonard Cohen - Songs For A Room EUR 2
Ennio Morricone - Soundtrack Fistful Of Steel en For A Few Dollars More EUR 2
Schönberg - Pelleas And Melisande EUR 2
Run DMC - Walk This Way EUR 1

Boek:
Roald Dahl - Kiss Kiss EUR 1
Erich Fromm - Angst Voor Vrijheid EUr 7
Erasmus - Oorlog EUR 1
Brusselmans - Kou Van Jou (5 romans in één) EUR 5

Erik H (kuddedier), Sunday, 30 April 2006 20:40 (twenty years ago)

niet op de Vrijmarkt overigens, nee, weg van de drukte dit weekend en gescoord in de Achterhoek.

Erik H (kuddedier), Sunday, 30 April 2006 20:42 (twenty years ago)

Wél De Haag. Respect voor Spike en een koutje. Zoék gespeeld door dat joch, de mannen van Spider Rico.

Mic B (Mic B), Sunday, 30 April 2006 20:53 (twenty years ago)

Wel, dat lijkt me wat teveel eer voor Spike. Het was leuk dat hij mee deed maar van zoekspelen was volgens mij geen sprake.

Jan (Jan), Sunday, 30 April 2006 22:10 (twenty years ago)

Of bedoel je met zoek spelen dat Dennie na de komst van Spike van het podium af dook? :-)

Jan (Jan), Sunday, 30 April 2006 22:16 (twenty years ago)

"Ik wil meer snoer. Hee hallo, kan iemand me meer snoer geven?" ;)
Nee, ik bedoel dat Spike een uitstekende gitarist is (geworden) die vuur bracht in een verder wat mat (en daardoor rillerig) optreden.

Mic B (Mic B), Sunday, 30 April 2006 22:32 (twenty years ago)

Ik kwam thuis met twee lege flesjes Brouwmeester, door mijn visite mee achterop de fiets genomen.

Toch mooi 20 cent.

Anniejugend (jeroen), Monday, 1 May 2006 06:17 (twenty years ago)

Erg fijne cd´s van Pleasant Grove, St. Thomas, Rosie Thomas en Jason Ringenberg voor 2 euro 50.

Maurice (Maurice), Monday, 1 May 2006 06:37 (twenty years ago)

Wedden dat je al deze meuk na half mei nooit meer draait?

Wat zeg ik, na 1 mei!

Bonald (mories), Tuesday, 2 May 2006 19:02 (twenty years ago)

Wat !?! Krijgt Di-rect respect? Raar, ik had gisteren ook al gesprek met volwassenen over hoe leuk Di-rect eigenlijk wel niet is.

monique (monique), Tuesday, 2 May 2006 19:46 (twenty years ago)

Nee, Di-rect is kut, maar Spike kan wel spelen.

Mic B (Mic B), Tuesday, 2 May 2006 20:02 (twenty years ago)

one year passes...

beta band - heroes to zeros
plaid - trainer
fairmount- coloured in memory
sandoz-digital lifeforms
buzzin'fly volume 4
damian lazarus suck my deck
luciano messenger
alice coltrane ptah, el daoud
luciano - messenger
rashaan roland kirk - blacknuss
sizzla - royal son of ethiopia

wim, Wednesday, 30 April 2008 08:46 (eighteen years ago)

een goeie bump.

nog steeds geen Thriller gevonden.. nauwelijks lp's trouwens op de markt alhier. (ik scrollde bakken door en de mensen zeiden "hm volgend jaar misschien meer lp's meenemen)

uiteindelijk naar huis gegaan met:
*Debussy - La Mer en Prelude a l'apres-midi d'une faune, op lp door 't Concertgebouworkest met Haitink
*Simon & Garfunkel - Bridged over Troubled Water (geen Bookends helaas)

Ludo, Wednesday, 30 April 2008 12:31 (eighteen years ago)

Alleen maar bakken met Thriller en andere miljoenenverkopers gezien in Delft. Ik kon me er niet toe zetten om eens lekker te gaan bladeren. Wel een kaartje voor Tapes 'n Tapes in Rotown gescoord. En Hollandse aardbeien.

clismo, Wednesday, 30 April 2008 16:10 (eighteen years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.