dntel, the postal service

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Ben Gibbard and Jimmy Tamborello zijn op afstand van elkaar een samenwerking aangegaan!

aangezien ik nog helemaal verliefd ben op dntel- Life Is Full of Possibilities ben ik zeer nieuwsgierig naar deze combinatie van dntel en Figurine......
iemand al iets vernomen van het werkje?

jérôme (jérôme), Wednesday, 18 December 2002 16:28 (twenty-three years ago)

Staat deze week in m'n lijstje want het is een heel fijne electropop-plaat geworden. Komt uit in februari van 2003! Zeker het wachten waard.

Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 18 December 2002 17:06 (twenty-three years ago)

Ik ben ook wel benieuwd geworden, maar kan helaas geen mp3's ofzoiets vinden... :(

Jimmy Tamborello speelt trouwens ook bij het best-wel-aardige-maar-geenszins-bijzondere indiecombo Death Cab For Cutie.

Martijn Grooten (martijng), Wednesday, 18 December 2002 20:28 (twenty-three years ago)

Nope, net andersom. Ben Gibbard zit bij Death Cab. Jimmy Tamborello zit bij het onbekendere Figurine. Hoe dan ook; Postal Service is een van de eerste tips voor 2003, zal je straks ook op KindaMuzik lezen. Such Great Hights mag meteen in het rijtje van de beste electropoptracks ooit.

Norbert Pek (Norbert Pek), Wednesday, 18 December 2002 20:35 (twenty-three years ago)

de Dntel, Legowelt vs. Orgue Electronique sessies die ontstaan zijn nadat het zooitje opgesloten is in een studio vol analoge apparatuur klinken ook erg lekker.

theo (theo), Thursday, 19 December 2002 09:18 (twenty-three years ago)

Ik kon het ook niet laten om toch die mp3z te downloaden.....
en als ik eerlijk ben valt het mij een beetje tegen,erg poppy, ik mis vooral die typische glitch-sound van dntel die op life is full of possibilities wel zo erg aanwezig is....
alleen bij track 4 "nothing better" komt dat licht naar voren!
ook de "distortion" die zo bij dntel past hoor ik nauwelijks terug.

wil niet zeggen dat de plaat kwalitatief slecht is, maar is gewoon niet mijn persoonlijke smaak....
moet hem waarschijnlijk ook wat vaker beluisteren.......misschien een te snel oordeel gegeven.........en als er hoge verwachtingen zijn valt het resultaat bijna altijd tegen!

gelukkig kan ik eindeloos luisteren naar de remixen van The dream of evan and chan!!!

mp3 zijn te vinden op www.slsk.org
ook de lyrics worden daar verspreid in doc formaat

jérôme (jérôme), Thursday, 19 December 2002 13:04 (twenty-three years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.