3am ......de perfecte tijd voor ten and tracer.....

Message Bookmarked
Bookmark Removed
zittend hier met een zwaar gekneusde enkel kabbelt ten and tracer's "an hour brighter" voort.........
echt wonderbaarlijk mooi en mysterieus dit werkje van jonathan canupp vooral s'nachts klinkt dit erg lekker..
mocht ik ooit nog eens een schaats onder mijn voeten plakken dan wil ik dit horen op mijn koptelefoon tijdens de tocht door de koude natuur....:)

liefhebbers van freescha en casino versus japan.......zullen dit ook wel waarderen!
iemand een opinie over ten and tracer?

ps plaatje is uitgekomen in augustus dus waarschijnlijk al ergens besproken op een forum......echter mijn zoekfunctie laat mij in de steek, vandaar dit nieuwe gebral!

jérôme (jérôme), Friday, 20 December 2002 02:12 (twenty-three years ago)

Ik gaan op zoek.

Omar (Omar), Friday, 20 December 2002 10:34 (twenty-three years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.