hard disk recording

Message Bookmarked
Bookmark Removed
oh ja, nog eentje,
wat is een goede harddisk recorder om zelf mijn onvolprezen meesterwerken op te nemen? moet ik een roland nemen of toch een zoom, korg of...heb je een idee? en op wat voor ding heeft Spinvis zijn dingen opgenomen? en hoe doen andere home recorders dat? something got to give...
groeten seb.

sebastiaan van den corput (sebastiaan van den corput), Tuesday, 31 December 2002 00:47 (twenty-three years ago)

ligt eraan wat je wilt. ik heb geen verstand van harddisk recorders, maar om een beetje aan te kloten heb je alleen maar een enigszins fatsoenlijke geluidskaart en een multi-track programma nodig. ikzelf gebruik cool edit pro en wordt daar erg blij van.

maar er zijn ongetwijfeld hele volksstammen die zweren bij hd recorders, en ik wil ook wel horen waarom. brand los!

marc (marc), Tuesday, 31 December 2002 11:26 (twenty-three years ago)

een computer volstaat inderdaad wel hoor, sluit er een goede microfoon op aan en als je talent hebt maak je zo een meesterwerkje.

Ludo (Ludo), Tuesday, 31 December 2002 11:36 (twenty-three years ago)

Ik zou idd ook gewon beginnen met Cool Edit Pro (werk ik zelf ook mee) en vooral een goede microfoon, daar moet je vooral niet op bezuinigen. Een 21dagentrialversie van Cool Edit Pro moet je ff naar www.syntrillium.com gaan, daar is die te downloaden, en kan je er een beetje naar kijken of het wat is. Het is nogal simpel, maar in zijn kracht heel erg sterk.

Maarten Zinkstok (Maarten Zinkstok), Tuesday, 31 December 2002 13:37 (twenty-three years ago)

ja bedankt, weet ik wel van die cooledit trial. maar... toch... welke stand alone produkten zijn er aan te bevelen?

sebastiaan van den corput (sebastiaan van den corput), Friday, 3 January 2003 15:21 (twenty-three years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.