wat is een goede harddisk recorder om zelf mijn onvolprezen meesterwerken op te nemen? moet ik een roland nemen of toch een zoom, korg of...heb je een idee? en op wat voor ding heeft Spinvis zijn dingen opgenomen? en hoe doen andere home recorders dat? something got to give...
groeten seb.
― sebastiaan van den corput (sebastiaan van den corput), Tuesday, 31 December 2002 00:47 (twenty-three years ago)