censuur?!?

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Is het forum alleen voor 'incrowd'? nee toch zeker? waarom is dan mijn vraag over een 'review award' die is bestemd voor beginnende popjournalisten weggehaald? Ik riep op om de inzendingen te bekijken en dan je stem uit te brengen. Wat is hier op tegen? Ik vraag maar. Reclame? Dan weet ik er nog wel een paar. Ok, ik heb zelf ook een stukkie geschreven, dat mag toch? Praat me bij ajb.
Groet MvS

merijn van stralen, Saturday, 22 March 2003 11:03 (twenty-three years ago)

Niet dat ik het er mee eens ben, maar de hoofdregel van censuur op dit forum luidt: geen directe reclame. Dus niet zeggen wanneer je bandje waar speelt, waar een door jou geprogrammeerd festivalletje plaatsvindt, e.d. Kwestie van op een juiste manier je woorden kiezen. In jou stukje stond niets over het promoten van beginnende popjournalisten, wel dat we moesten stemmen voor de een of andere award en dan ook nog eens op jou. Ik denk dat daarin de fout zat...

Roger Teeling (Roger Teeling), Saturday, 22 March 2003 11:16 (twenty-three years ago)

Hmm, ok. Dit is mijn cue om te melden: ga naar http://www.uuru.nl en breng je stem uit op een review en/of foto over/van een band. Geschreven danwel gefotografeerd door beginnende journalisten en fotografen.

Groet Merijn

merijn, Saturday, 22 March 2003 12:06 (twenty-three years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.