― Martijn Grooten (martijng), Sunday, 23 March 2003 18:33 (twenty-three years ago)
― Omar (Omar), Sunday, 23 March 2003 21:03 (twenty-three years ago)
― JoB (JoB), Sunday, 23 March 2003 21:48 (twenty-three years ago)
Dance hangt sowieso van plagiaat aan elkaar, dus de gemiddelde gauwdief heeft er slechts twee seconden voor nodig om zijn slag te slaan.
― Klaas (Klaas), Monday, 24 March 2003 00:14 (twenty-three years ago)
dance hangt van plagiaat aan elkaar? een deel ervan wel, net als een deel van de 'rock' daarvan aan elkaar hangt. klaas heeft blijkbaar nog nooit goede originele dance gehoord.
― theo (theo), Monday, 24 March 2003 08:09 (twenty-three years ago)
Niet het liedje maar de melodie, de groove en de zang? Definieer 'liedje'.
Overigens lijken de mensen in Martijns beschrijving me gewoon (club)DJ's, die inderdaad alleen opbouw en bpm van een dancetrack 'scannen'.
― Vasquesz, Monday, 24 March 2003 08:13 (twenty-three years ago)
― Martijn ter Haar (wmterhaar), Monday, 24 March 2003 09:29 (twenty-three years ago)
Gezien de leeftijd van sommige van die lui, gezien de grote hoeveelheid (zoveel club's zijn er bij lange na niet) en vooral gezien hun gedrag (sommigen beluisteren - heel aandoenlijk - platen via een oorschelp van de koptelefoon...) vermoed ik dat het eerder wannabe-DJ's zijn.
― Martijn Grooten (martijng), Monday, 24 March 2003 09:33 (twenty-three years ago)
Slaapkamer dj's lijkt me dan net een iets lievere / diplomatischere / correctere beschrijving...en hiervan zijn er stapels....
― Johan (Johan), Tuesday, 25 March 2003 19:44 (twenty-three years ago)
Eens.
― Martijn Grooten (martijng), Tuesday, 25 March 2003 19:51 (twenty-three years ago)
klaas heeft blijkbaar nog nooit goede originele dance gehoord.
Klopt Theo, ik heb inderdaad nog nooit goede originele dance gehoord. ; )
― Klaas (Klaas), Tuesday, 25 March 2003 22:44 (twenty-three years ago)